Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
(n)Tuo oli kyllä todella huonoa huumoria tuolta harmaalta. Ihan kiusaa vaan.
Ei tuo kyllä enää mitään huonoa huumoria ole vaan vakava syytös asiasta mikä voi pilata ihmisen maineen kokonaan. Hän ei ole ikinä puolella sanallakaan vihjannut olevansa lapsista kiinnostunut ja pedofiilit tykkäävät viettää hengailla todella paljon lasten kanssa ja puhua heistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Hyh mitä unta näin, Suomeen oli tullut sota ja Helsinkiä pommitettiin...asuin muka siellä, mutta tässä talossa kuitenkin.
Heräsin välillä ja olin helpottunut siitä ettei se ollutkaan totta ja nukahdettua sama uni jatkui ja mun taloon osui pommit ja kissa ja edesmennyt koira oli mulla sillon täällä...koira jäi eloon, mutta kissa ei:(:(
Sitten ihmettelin miten huonosti viranomaiset infoaa asioista, kun kukaan ei tiennyt muualla suomessa että täällä soditaan.

Ai niin joo ja lähin muka koiran kanssa yhdessä vaiheessa ettimään ulos kissaa ja löysin kamalasti kissoja ja hevosia, sirkuskarhuja ja viininpunaisiin liiveihin puettuja sikoja...o_O
Mun uni oli mukavampi. Olisit tullut sinne :D
 
vierailija
Oikeasti tuon viestienmuokkauksen, ronklailun, voisi lopettaa kokonaan. Viestit pitäisi tehdä sellaisiksi ettei niitä voi muokata.
ainoastaa muutamat tyhmät muokkaa, ja kuittailun niille kyllä ymmärrän, mutta ne tyhmät ei sitä muitten HUUMORIA taas kestä



ekko hyvä esimerkki, koulutettu fiksu ihminen ei halua tuollaista jonnijoutavaa typeryyttä nähdä
 

Yhteistyössä