vierailija
Hyvä juttu.Mulla on hiivalimppu mutta onneksi Siihen auttaa hiivapuikot
Hyvä juttu.Mulla on hiivalimppu mutta onneksi Siihen auttaa hiivapuikot
Eikös se pierassut?varo ettei käy ku mustalaisen hevoselle
Hei mä oon uusi ja mullon pitsaakin, ilman hometta ja ananasta mutta extra pinppuhiivalla
oo ilonen siitä että se vielä haluaa sua ja sun palveluksia, se on pitkän liiton salaisuusMä epäilen kans että tuo sen litania on opittua.
Haluaa että palvelutasoon ei tuu heikennyksiä.
totta, mutta jos tilaat kiinasta halvalla megadildon niin voit yllättyä, niin kävi minulle kun toivat mulle oman peenikseni mallisen leipälapion emännyykselle.
ette niin, mutta miksette moittineet ja vaikka käyneet joukolla päälle harmaata ttuilijaa ettekä kannustaneet tai tukeneet tätä uutta eetäNo mutta eihän tuota kysymystä rekkautuneille kannata esittää, ei me hänelle ilkeilty?
Kannattaa harmailta kysästä.
Älä jaksa jauhaa. Uusi ee oli vanha hette niin, mutta miksette moittineet ja vaikka käyneet joukolla päälle harmaata ttuilijaa ettekä kannustaneet tai tukeneet tätä uutta eetä
kysymys on nimenomaan vakiomustaporukalle
Eiku mille ihmeelle mää peukutinTonnikala-paprika-pekonimajoneesipitsaa sekä jauheluiha-sipuli-metvursti-banaani-homejuustoa.
Pikkasen pieleen...Mä luulin vielä muutama vuosi sitten että Canesten Kombi on koirille. Siis kun koira on Canes-sukua latinaksi.
No, mitä tuosta voi päätellä? Ei oo ollu tarvetta ko.lääkkeelle ku olin noin ummikko.
Mää rrrrakastan kookosta, myös shamppoossa, saippuassa ja hajuvesissäMä söin tänään yhdessä kahvilassa ihan älyttömän hyvää mango-kookos -hyydyketorttua, suklaakakkupohjalla.
Oon etsinyt vastaavaa reseptiä netistä.
Meidän perheestä noin puolella on kookosinho, toinen puoli rakastaa kookosta. Eli silloin syöjiäkin ois vähemmän.
älä valehteleÄlä jaksa jauhaa. Uusi ee oli vanha h
Syötkö sä niitä?Mää rrrrakastan kookosta, myös shamppoossa, saippuassa ja hajuvesissä
Mää rrrrakastan kookosta, myös shamppoossa, saippuassa ja hajuvesissä
Ihana oot!!Mut ilmotan Ellu sulle heti kun talon yli lentää piereskelevä lintuparvi.
Itse valehteletä v
ja kyse on periaatteesta, ei nikistä
Kamalaaolisin pärjännyt ihan hyvin ilman tätä tietoa, joten kerronpa sinulle minun päivästäni
Työntelin ihan vakavissani taskuveenukseeni kun minut yllätti naapurin yläpuoleltani lentänyt harakkalauma ja ajattele, niitä kaikkia pieretti samaan aikaan.
Helppo se on siinä kehua kun tiedät ettei oikeesti semmosta lintupieru-viestiä tuu. Eli saat olla multa rauhassa koska linnut ei piere.Ihana oot!!
Mikä vanha h?Älä jaksa jauhaa. Uusi ee oli vanha h
Mä mietin että tuo jauheluiha ei ollu ees totta. Roosa kusettaa nyt meitä.Eiku mille ihmeelle mää peukutin
Helppo se on siinä kehua kun tiedät ettei oikeesti semmosta lintupieru-viestiä tuu. Eli saat olla multa rauhassa koska linnut ei piere.
Juu juu, ymmärrän yskän.
(Sori tuli vaan traumaattinen takauma lapsuudesta: joku kaveri sanoi tyyliin että "sit Echo kun sulla on se 100-osainen barbi-kokoelma nii sit leikitään!")
Otahan nyt se pääsi pois sieltä p*rseestä ja reippaasti äläkä vello.Tai joku 50 000 km päässä asuva sanoo: "No NYT aletaan nähdä toisiamme!" Kun tietää ettei se onnistu.