Mitäs mä kirjotan hautakiveen...kuoli just ennenku oppi olemaan syämättä
sun ukolla käy samoin jos piät sitä liian kauaa iliman Pillua
Mitäs mä kirjotan hautakiveen...kuoli just ennenku oppi olemaan syämättä
sun ukolla käy samoin jos piät sitä liian kauaa iliman Pillua
olisin pärjännyt ihan hyvin ilman tätä tietoaJust mietin tänään samaa kun kävin omallakivalla, tai oikeastaan mietin tätä asiaa juuri siinä kohdassa kun astuin jalkani ulos liukkaiksi käyneistä pikkareistani..sitä en muista kummalla jalalla astuin ensiksi, mutta sen muistan ettei ulkona satanut ja istuin jonkun jumalattoman ison dildon päälle
kuali ko mustalaisen hevonen, heti ku oppi olee ilmanMitäs mä kirjotan hautakiveen...
"Piereekö se?"- Kirjan mukaan linnut eivät piereskele ja tätä tietoa ryyditetään kuvauksella niiden biologiasta: linnuilla ei ole suolistossaan samoja kaasua tuottavia bakteereja kuin nisäkkäillä ja muilla piereskelevillä eläimillä.Piereekö linnut muuten?
Tai "kuoli koska tuli ilmastonmuutos=iliman pilluu".(savoksi)kuali ko mustalaisen hevonen, heti ku oppi olee ilman
Mä oon varma että heräsin yks aamu jättimäiseen pamaukseen kun talon yli lensi hyvinsyöny kurki. Lasit helisi."Piereekö se?"- Kirjan mukaan linnut eivät piereskele ja tätä tietoa ryyditetään kuvauksella niiden biologiasta: linnuilla ei ole suolistossaan samoja kaasua tuottavia bakteereja kuin nisäkkäillä ja muilla piereskelevillä eläimillä.
Taas ollaan astetta viisaampia
olis muuten karmee kuolema, sitä ei toivois edes pahimmalle vihamiehelleTai "kuoli koska tuli ilmastonmuutos=iliman pilluu".(savoksi)
mäni, kookos on pahaaMenikö mun kookoksen himo rudiksen tunteisiin vai epähimo lämmintä kookosta kohtaan
Mitäs, mun kans on elo kuin onni ja eldoraadoolis muuten karmee kuolema, sitä ei toivois edes pahimmalle vihamiehelle
saatikka sun ukkokullalle joka arvatenkin on saanut jo eläissään paljon kärsiä
ompa tietenkinMitäs, mun kans on elo kuin onni ja eldoraado
No joo tiedät kyllä, ne maistuvat samalta kun miehesi hapan pesemätön siiiitin jossa esan alla taliköhnää.Wow, mitä settiä
Enpähän taas osaa edes kuvitella mille nuo maistuu tai no muut osaan jotenkin paitsi tuon banaanin
No mutta eihän tuota kysymystä rekkautuneille kannata esittää, ei me hänelle ilkeilty?Mustille aktiiveille avoin kysymys, uudehko nikki tuli ketjuun ja sai tylyn vastaanoton eilen, pisti pahasti silmään kun en häntä ole ennen missään nähnyt. Onko OK teidän mielestänne täällä, vaikkakin nyt harmaa hyökkäsi päälle?
Ja ei, en itse ole tuo hankalanniminen Ei-jne
(kopiot ei tuu millään läpi törkyilyistä, muistatte varmaan)
Sitä ennen minä.erityisen kärkäs harmaa on niille uusille jotka tällää ittelleen Eellä alkavan nikin
ensin sen sai kokea Ellinoora ja nyt Eileen
Rättis vaan haaveilee niistä, tosiasiassa on aivan yhtä viaton impi kuin minä ja mek ja yhtä viaton nunna kuin Echo.Rättis on voinut syyllistyä johonkin niistä, ainakin puheittensa perusteella.
Sä haaveilet talikohnä kulllistaRättis vaan haaveilee niistä, tosiasiassa on aivan yhtä viaton impi kuin minä ja mek ja yhtä viaton nunna kuin Echo.
Siihen auttaa hiivapuikotMutta kun mulla on ''siellä'' kutinakin.
niimpä ja on ekkoki saanu osasaSitä ennen minä.
viisas ukkomies oppii ajan kanssa oikeat vuorosanat, trust meMua itse asiassa joskus häiritsee mun miehen toistuvat vuodatukset: "Sä Echo oot täydellinen: teet hyvää ruokaa ja sulta saa seksiä ja sä käyt töissä ja oot kaunis..."
Noista nyt 3 ekaa on itsestäänselvyyksiä ja tuo kauneuskin on vähän katsojan silmässä.
Mietin vaan että minkähänlaisia huuhkajia sillä on ennen ollu? Ei oo tehny ruokaa, ei oo käyneet töissä jne...
Kaalimato tuo, kuulema, huomaamattomasti paketin kuin paketin perille.tilaa huomaamattomasti netistä
Hei mä oon uusi ja mullon pitsaakin, ilman hometta ja ananasta*saunanpuhdas*
Ja pitsat uunissa ku on pitsaperjantai.
Mut siis kuka uusi? *pihalla*
Mä epäilen kans että tuo sen litania on opittua.viisas ukkomies oppii ajan kanssa oikeat vuorosanat, trust me
totta, mutta jos tilaat kiinasta halvalla megadildon niin voit yllättyäKaalimato tuo, kuulema, huomaamattomasti paketin kuin paketin perille.