Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijake
Mustille aktiiveille avoin kysymys, uudehko nikki tuli ketjuun ja sai tylyn vastaanoton eilen, pisti pahasti silmään kun en häntä ole ennen missään nähnyt. Onko OK teidän mielestänne täällä, vaikkakin nyt harmaa hyökkäsi päälle?
Ja ei, en itse ole tuo hankalanniminen Ei-jne

(kopiot ei tuu millään läpi törkyilyistä, muistatte varmaan)

vierailijake
Mustille aktiiveille avoin kysymys, uudehko nikki tuli ketjuun ja sai tylyn vastaanoton eilen, pisti pahasti silmään kun en häntä ole ennen missään nähnyt. Onko OK teidän mielestänne täällä, vaikkakin nyt harmaa hyökkäsi päälle?

esim tämä

Ihmettelen vain tuota sun väkisin tunkemista tänne, huomasit varmaan että kukaan ei halua keskustella kanssasi etkä edes osaa keskustella, suollat tänne vain noita teini juttujasi

vierailija

niin sai joo ja pidän sitä harmailta erittäin huonona käytöksenä

mustille pisteet, kukaan ei tylyttänyt

esim tämä

Ihmettelen vain tuota sun väkisin tunkemista tänne, huomasit varmaan että kukaan ei halua keskustella kanssasi etkä edes osaa keskustella, suollat tänne vain noita teini juttujasi
Tuo on tod.näk. sama harmaa joka on vuorotellen jokaisen rekkautuneen kimpussa. Mä olin pitkään hänen hampaissaan kun olin uusi, samanlaista länkytystä ja haukkumista piti ja yritti saada aikaan riitaa ja epäluuloja vanhoja mustia kohtaan. Pitää vaan antaa olla, ei sille oikein muuta voi. Välillä se rauhoittuu, välillä on ihan villinä.

Yhteistyössä