Mun sammakko oli ketarat levällään ja vaikersi ja se tietää että Krutin päivänä on sumua!eipäs ennusta
Mun sammakko oli ketarat levällään ja vaikersi ja se tietää että Krutin päivänä on sumua!eipäs ennusta
Helpommin onnistuu kun kirjaudut ja menet sinne ketjuun.
Kymmenen kiloa on maksimi kun matkataan pelkillä käsimatkatavaroilla. Ruumaan menevän veskan hinnalla saa lentomatkan manner-espanjaan. Mieluummin siis matkaan useammin vähillä rojuilla.Mulla olis varmaan 18kg Mä haalin aina helkkaristi kaikkea turhaa mukaan, ihavvaan varuks...
viilasin vähänMun sammakko oli ketarat levällään ja vaikersi ja se tietää että Krutin päivänä on kirkas auringon paiste!
esim tämäMustille aktiiveille avoin kysymys, uudehko nikki tuli ketjuun ja sai tylyn vastaanoton eilen, pisti pahasti silmään kun en häntä ole ennen missään nähnyt. Onko OK teidän mielestänne täällä, vaikkakin nyt harmaa hyökkäsi päälle?
Ja ei, en itse ole tuo hankalanniminen Ei-jne
(kopiot ei tuu millään läpi törkyilyistä, muistatte varmaan)
niin sai joo ja pidän sitä harmailta erittäin huonona käytöksenäMustille aktiiveille avoin kysymys, uudehko nikki tuli ketjuun ja sai tylyn vastaanoton eilen, pisti pahasti silmään kun en häntä ole ennen missään nähnyt. Onko OK teidän mielestänne täällä, vaikkakin nyt harmaa hyökkäsi päälle?
Ja ei, en itse ole tuo hankalanniminen Ei-jne
(kopiot ei tuu millään läpi törkyilyistä, muistatte varmaan)
Tuo on tod.näk. sama harmaa joka on vuorotellen jokaisen rekkautuneen kimpussa. Mä olin pitkään hänen hampaissaan kun olin uusi, samanlaista länkytystä ja haukkumista piti ja yritti saada aikaan riitaa ja epäluuloja vanhoja mustia kohtaan. Pitää vaan antaa olla, ei sille oikein muuta voi. Välillä se rauhoittuu, välillä on ihan villinä.esim tämä
Ihmettelen vain tuota sun väkisin tunkemista tänne, huomasit varmaan että kukaan ei halua keskustella kanssasi etkä edes osaa keskustella, suollat tänne vain noita teini juttujasi
Onneksi Ellimara ja tämä Zeuksen tyttö ei ole mitään vässyköitäerityisen kärkäs harmaa on niille uusille jotka tällää ittelleen Eellä alkavan nikin
ensin sen sai kokea Ellinoora ja nyt Eileen
Selkeesti E-foobikkoerityisen kärkäs harmaa on niille uusille jotka tällää ittelleen Eellä alkavan nikin
ensin sen sai kokea Ellinoora ja nyt Eileen
Käsien pesu on niin tärkeää Ennen ja jälkeen vessareissun.no kyllä minäki tosipuhheessa pesen käet mutta tuli lämpimikseen taas otatettua muikkendaalereita
Eihän kukaan sellasta teeKäsien pesu on niin tärkeää Ennen ja jälkeen vessareissun.
Miksei kukaan puhu mitään ringjobista eikä suihin otoista eikä pimpin nuolemisista eikä alempien huulien suukotteluista?
Ok, siksi niistä ei puhutakaan.Eihän kukaan sellasta tee
Rättis on voinut syyllistyä johonkin niistä, ainakin puheittensa perusteella.Eihän kukaan sellasta tee
voidaan puhua muusta mutta rimmaamisen jättäsin pervoilleKäsien pesu on niin tärkeää Ennen ja jälkeen vessareissun.
Miksei kukaan puhu mitään ringjobista eikä suihin otoista eikä pimpin nuolemisista eikä alempien huulien suukotteluista?
Noh, kumpi sun mielestä on vähemmän hygieenistä suuseksi vai jättää kädet pesemättä vessateissun jälkeen?voidaan puhua muusta mutta rimmaamisen jättäsin pervoille
Jahka musta tulee Kuivahiiva niin tuon harmaan E-fobia hellittää hieman!Selkeesti E-foobikko
Pistä villatakki päälle, jos se auttais ajamaam sen Xarizan puis.Mulla on hytinä että Eileeni on Zariza.
Mutta kun mulla on asiasta kutinakin.Pistä villatakki päälle, jos se auttais ajamaam sen Xarizan puis.
jos paperi puhkesi /cettä pyyhittäessä niin vessateissuNoh, kumpi sun mielestä on vähemmän hygieenistä suuseksi vai jättää kädet pesemättä vessateissun jälkeen?
Tuohon en omista metesiiniä.Mutta kun mulla on asiasta kutinakin.
jätä hetimiten ukko puutteeseen ja mee lääkäriinMutta kun mulla on alkanu paikat kutisee.
Emmä uskalla mennä apteekkiin.jätä hetimiten ukko puutteeseen ja mee lääkäriin