Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Plääh, mullon hommat vielä kesken, en voi jäädä pälättämään!:cautious:

Joten! Rosille aivan mielettömän rentouttavaa ja ihanaa lomaa!!!!:love: Nauttikaa ja kirmatkaa pimppelit paljaana auringonlaskuun!:barefoot:

Mä söin tänään yhdessä kahvilassa ihan älyttömän hyvää mango-kookos -hyydyketorttua, suklaakakkupohjalla.
Oon etsinyt vastaavaa reseptiä netistä.

Meidän perheestä noin puolella on kookosinho, toinen puoli rakastaa kookosta. Eli silloin syöjiäkin ois vähemmän. (y):p

Mä söin tänään yhdessä kahvilassa ihan älyttömän hyvää mango-kookos -hyydyketorttua, suklaakakkupohjalla.
Oon etsinyt vastaavaa reseptiä netistä.

Meidän perheestä noin puolella on kookosinho, toinen puoli rakastaa kookosta. Eli silloin syöjiäkin ois vähemmän. (y):p
Meillä kans mies ja esikko ei voi sietää kookosta, mä ja kuopus tykätään hulluna:p
Paitsi lämpimässä ruoassa en pidä...:oops:

• Tykkää
Reactions: Echo
Mutta koska tää talvi on joka tapauksessa leuto, niin wanhan cansan oppien mukaan tuleva kesä tulee olemaan kylmä.

Sori kun olen ilonpilaaja. :unsure:
Just mietin tänään samaa kun kävin kaupassa, tai oikeastaan mietin tätä asiaa juuri siinä kohdassa kun astuin jalallani ulos kaupan liukuovista..sitä en muista kummalla jalalla astuin ensiksi, mutta sen muistan ettei ulkona satanut ja astuin jonkun purukumin päälle:notworthy:

Yhteistyössä