Se tapahtuu vain sille, mikäsenytoli, sille homopressallejos paperi puhkesi /cettä pyyhittäessä niin vessateissu
Se tapahtuu vain sille, mikäsenytoli, sille homopressallejos paperi puhkesi /cettä pyyhittäessä niin vessateissu
tilaa huomaamattomasti netistäEmmä uskalla mennä apteekkiin.
Siellä pitää kanniskella se Canesten Kombi kaikkien nähden kassalle, tietty se proviisori kailottaa kaikille "meinaatko että yks pakkaus riittää?"
Hyvä idea! Pääsee mun mies tositoimiin kun kaikki lactobacillucset ja candidae -floorat on meikäläisestä häädetty. On se kauan odottanutkin.tilaa huomaamattomasti netistä
mustille miinuspisteet, kukaan ei puolustanut kuransaajaa eikä tuominnut harmaata ..ttuilijaa (=joku musta kuitennii)niin sai joo ja pidän sitä harmailta erittäin huonona käytöksenä
mustille pisteet, kukaan ei tylyttänyt
mää pualustin ja laitoin jopa teretulemast -biisinmustille miinuspisteet, kukaan ei puolustanut kuransaajaa eikä tuominnut harmaata ..ttuilijaa (=joku musta kuitennii)
varo ettei käy ku mustalaisen hevoselleHyvä idea! Pääsee mun mies tositoimiin kun kaikki lactobacillucset ja candidae -floorat on meikäläisestä häädetty. On se kauan odottanutkin.
Pssst.... tänään on torstai....*saunanpuhdas*
Ja pitsat uunissa ku on pitsaperjantai.
Mut siis kuka uusi? *pihalla*
Pssst.... tänään on torstai....
Ai niin, mut sullahan alko vapaat! Poikkeustilanne sallii perjantain vieton torstaina, mitäs pitsaa tarjolla?
Wow, mitä settiäTonnikala-paprika-pekonimajoneesipitsaa sekä jauheluiha-sipuli-metvursti-banaani-homejuustoa.
Mites sille kävi?varo ettei käy ku mustalaisen hevoselle
Meillä kans mies ja esikko ei voi sietää kookosta, mä ja kuopus tykätään hullunaMä söin tänään yhdessä kahvilassa ihan älyttömän hyvää mango-kookos -hyydyketorttua, suklaakakkupohjalla.
Oon etsinyt vastaavaa reseptiä netistä.
Meidän perheestä noin puolella on kookosinho, toinen puoli rakastaa kookosta. Eli silloin syöjiäkin ois vähemmän.
Mä inhosin kookosta lapsena syvästi. Mut Bounty auttoi mua tykkäämään siitä.Meillä kans mies ja esikko ei voi sietää kookosta, mä ja kuopus tykätään hulluna
Paitsi lämpimässä ruoassa en pidä...
Ei tuu ainakaan tänne tai sitten tulee VappunaTalvi tulee vielä kyllä.
Eri asia saako hesalaiset ja Turkkuses Kala(nmaksaöljy)mies nähdä lunta vielä, mutta kyllä se tänne etelä-Suomen yläpuolelle vielä tulee.
Just mietin tänään samaa kun kävin kaupassa, tai oikeastaan mietin tätä asiaa juuri siinä kohdassa kun astuin jalallani ulos kaupan liukuovista..sitä en muista kummalla jalalla astuin ensiksi, mutta sen muistan ettei ulkona satanut ja astuin jonkun purukumin päälleMutta koska tää talvi on joka tapauksessa leuto, niin wanhan cansan oppien mukaan tuleva kesä tulee olemaan kylmä.
Sori kun olen ilonpilaaja.
No, lohdutan että kyllä perinteisesti juhannuksena tarvotaan kaulaa myöten hangessa.Ei tuu ainakaan tänne tai sitten tulee Vappuna
Kuulostaa ihan joltain direktiivien mukaiselta strippaajien teräsdildolta?minkälainen värkki on direct strip production? en oo ikinä kuullutkaan vaikka oon ollu tekemässä terästä
siis valetaan suoraan nauhaksi vai kuinka?
Bounty mullaki herätti kookoshimonMä inhosin kookosta lapsena syvästi. Mut Bounty auttoi mua tykkäämään siitä.
Piereekö linnut muuten?Näähän on kivoja: jos tapaninpäivänä punatulkku pieraisee, on seuraavana kesänä hellettä juhannukseen asti.
Mäkin aina ihmettelin lapsena kun joku sanoi että kookos on mehevää. Mitä, kuin imelää paperisilppua ois syöny.Bounty mullaki herätti kookoshimon
Lapsuudesta tulee mieleen aina vaan ne kuivat kookoslastut mitkä takertu kurkkuun
Oli varmaan "ihan tuoreita"
Täytyy sanoa että...nyt en tiedä.Piereekö linnut muuten?
kuoli just ennenku oppi olemaan syämättäMites sille kävi?