Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Just mietin tänään samaa kun kävin omallakivalla, tai oikeastaan mietin tätä asiaa juuri siinä kohdassa kun astuin jalkani ulos liukkaiksi käyneistä pikkareistani..sitä en muista kummalla jalalla astuin ensiksi, mutta sen muistan ettei ulkona satanut ja istuin jonkun jumalattoman ison dildon päälle:notworthy:
olisin pärjännyt ihan hyvin ilman tätä tietoa

"Piereekö se?"- Kirjan mukaan linnut eivät piereskele ja tätä tietoa ryyditetään kuvauksella niiden biologiasta: linnuilla ei ole suolistossaan samoja kaasua tuottavia bakteereja kuin nisäkkäillä ja muilla piereskelevillä eläimillä.

Taas ollaan astetta viisaampia:D
Mä oon varma että heräsin yks aamu jättimäiseen pamaukseen kun talon yli lensi hyvinsyöny kurki. :eek: Lasit helisi.

Mustille aktiiveille avoin kysymys, uudehko nikki tuli ketjuun ja sai tylyn vastaanoton eilen, pisti pahasti silmään kun en häntä ole ennen missään nähnyt. Onko OK teidän mielestänne täällä, vaikkakin nyt harmaa hyökkäsi päälle?
Ja ei, en itse ole tuo hankalanniminen Ei-jne

(kopiot ei tuu millään läpi törkyilyistä, muistatte varmaan)
No mutta eihän tuota kysymystä rekkautuneille kannata esittää, ei me hänelle ilkeilty?
Kannattaa harmailta kysästä.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mua itse asiassa joskus häiritsee mun miehen toistuvat vuodatukset: "Sä Echo oot täydellinen: teet hyvää ruokaa ja sulta saa seksiä ja sä käyt töissä ja oot kaunis..."

Noista nyt 3 ekaa on itsestäänselvyyksiä ja tuo kauneuskin on vähän katsojan silmässä.

Mietin vaan että minkähänlaisia huuhkajia sillä on ennen ollu? Ei oo tehny ruokaa/on tehny surkeeta ruokaa, ei oo käyneet töissä/opiskelleet jne...(n)

Viimeksi muokattu:
Sitä ennen minä.
niimpä ja on ekkoki saanu osasa

Mua itse asiassa joskus häiritsee mun miehen toistuvat vuodatukset: "Sä Echo oot täydellinen: teet hyvää ruokaa ja sulta saa seksiä ja sä käyt töissä ja oot kaunis..."

Noista nyt 3 ekaa on itsestäänselvyyksiä ja tuo kauneuskin on vähän katsojan silmässä.

Mietin vaan että minkähänlaisia huuhkajia sillä on ennen ollu? Ei oo tehny ruokaa, ei oo käyneet töissä jne...(n)
viisas ukkomies oppii ajan kanssa oikeat vuorosanat, trust me

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä