Oon kuullut myös tän että moni tuntee vaan oikean puolen tai ainakin herkemmin senMulla sama. Kivut tuntuu oikealla puolen ja ainoastaan kerran olen tuntenut vasemmalla puolen. Oisko sit, että toinen puoli ei vain toimi kunnolla?
Oon kuullut myös tän että moni tuntee vaan oikean puolen tai ainakin herkemmin senMulla sama. Kivut tuntuu oikealla puolen ja ainoastaan kerran olen tuntenut vasemmalla puolen. Oisko sit, että toinen puoli ei vain toimi kunnolla?
Meillä ollut tämä sama miehen vastahakoisuus siemennesteanalyysiin..Minäkin luen aina kaikkien kommentit ja seuraan kaikkien nimimerkkien tarinaa. Mulla tää sivu on puhelimessa yhdellä välilehdellä aina auki, selaan n. Pari kertaa viikossa keskustelua, usein en kuitenkaan kirjaudu, niin silloin jää usein myös reaktiot laittamatta.
Oviskivuista, mulla oli kerran niin kovat kivut (yleensä hyvin lievät), että meinasin tuolilta tippua kun alkoi kramppaamaan oikealla puolella, tuli etova olo nopeasti, pään särky j oksennus. Oireet kesti n. Parikymmentä minuuttia.
Yleensä tunnen oviksen ainoastaan oikealta puolelta ja miettinytkin, etteikö vasen puoli sit ovuloi. Mutta täällä olevien kommenttien perusteella se ei vaan välttis tunnu. Gynekologi sanoi, kun taannoin kävin, että terveet on munasarjat molemmista puolista ja vaikuttaa siltä että ovuloin vuorotellen molemmilta puolilta. Se on silti jännä tunne kun tuntee oikeella puolella lähes joka kuukausi oireet.
Olikohan ne mun nyt jo edellisen kierron oireet sit PMS-oireita? En oo aiemmin aiheeseen tutustunut, mutta harvoin noim voimakkaana tuntemukset tulee. Mielialan vaihteluita (kiukkuisuutta) harvemmin on.
Mulla on yleensä aina raskaustestejä kotona ja aloitan testaamisen n. 5 päivää ennen oletettuja menkkoja. Mut jos ensimmäinen testi näyttää puhtaan negan, testaan jokatoinen päivä ja jos ei ole vahvistunut menkkojen oletettua alkamista edeltävänä päivänä, testaan sit vasta menkkojen alettua kolmantena päivänä, jolloin ei ole enää juurikaan verta enää näytepurkissa. Testaan siis joka kuukausi kerran menkkojen alkamisen jälkeen varmistaakseni, jos olisi alkanut, olisin suurinpiirtein viikoissa ajantasalla. Viimeaikoina testeihin tullut vain puhtaita negoja, elokuussa sain viimeksi haamuja.
On se odottavan aika pitkä, ja kun vuodessa ei kuitenkaan loputtomasti ole menkkoja ja siten mahdollisia ovulaatioita ja mahdollisuutta raskautua.
Aloitettiin yritys 7/19, nyt takana 7 yk. Jos ei ole 7/20 vielä tärpännyt, on tarkoitus tehdä miehelle siemennesteanalyysi ja lähteä tarkempiin tutkimuksiin. Mies ei suostu lähteä tutkimuksiin ennen vuotta, ei halua uskoa, että haasteet raskautumisessa voivat olla myös miehestä johtuvia, ei pelkästään naisesta johtuvia. Tästä syystä hän ei myöskään kovin mielellään halua ottaa lisävitamiineja ja syödä sellaista millä voisi vahvistaa siittiöiden laatua.
Oman lapsen kaipuu on suuri ja siitä yhdessä haaveillaan.
Sama pakkomielleTäällä tänään tehty ovistesti aamupissasta mielenkiinnosta vertailukohteeksi. On siis dpo 5 ja taisi olla haalein ovistestin testiviiva mitä olen itsellä nähnyt. Siis niin haalea että ensin luulin ettei sitä ole ollenkaan.
Pakko. Pissiä. Tikkuun!
Noniin.
Mites nuo greippimehut, gele royalet ja vehnänalkioöljyt toimiikaan?
Kertausta?
Mihin aikaan kierrosta mitäkin? Vai koko ajan?
Minkä verran?
Oon tässä kierossa hörppinyt greippimehua 1-2 lasillista päivässä ja eilen kp7 alkoi jo ihan mahdottomat limailut! Mulla ovis yleensä kp12. Ei oo ikinä tämmösiä limoja tullu! Ovikseen asti ajattelin hörppiä. Vaikka meillä ei tässä kierrossa taidakaan olla mahiksia ees talletella oikeeseen aikaan, jos ovulaatio tulee ajallaan. Mutta onpahan kokeiltu seuraavia kiertoja ajatellen!
Otan kyllä ensi kiertoon kaikki aseet
Joo en tiiä mitä oikein tein, että sain kirjoitettua sun viestiin vastauksenHetken ihmettelin mitä mä oon oikein kirjoitellut, mutta siinä kävikin jotain hassua
Sama juttu! Puhelimella kirjoitan ja tämä kyllä toimii niin vaihtelevasti@Töppönen_ mitenhän se tulee tolleen, hyppää jotenki sinne lainausmerkkien sisään omakin teksti minä kirjoitan puhelimella aina ja tämä sekoilee jatkuvasti, jos yritän kirjoittaa jotain uutta tekstiä johonkin aiempaan väliin, niin se uusi teksti syö ne vanhat ja lukee kaikkea sekopäistä
Erikoista, että ovisoireet tuntuu monella usein vain oikealla. Minäkin yritin lääkäriltä kysellä, että eikö se toinen puoli toimi, mut samalta ne kumpikin näytti ultrassa.
Mulla melkeen iskee himo testata, viimeks kesällä olen testaillut. Nyt kp 25 menossa ja kierto ollut tässä viime vuosien aikana 23-32 päivää. Mahdollisen oviksen kyl bongasin silleen, että vois olla dpo13 menossa tai sit 12 tai 11 yöllä heräsin kamalaan hikikohtaukseen ja jouduin laittaan yökkärin kuivumaan. Aamulla sit nukuin kahden peiton alla. Kyllähän tässä vapaapäivän kunniaksi saa vauhtia ajatuksiin
Heippa, arvioisin että tämä sivu olisi aivan luotettava https://kilpirauhasliitto.fi/kilpirauhanen-ja-raskaus/ ja yleisesti asiaa https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00667Olisiko sinulla tai jollain mulla vinkata jotain sivua, mistä löytyisi luotettavaa tietoa vajaatoiminnan merkityksestä ja vaikutuksista? Mulla on tänä syksynä siis todettu vajis. Lokakuussa TSH oli 80 ja T4-V 4,6, joulukuussa TSH 4,26 ja T4-V 18,2. Hyvin on siis lähtenyt lääkitys puremaan, ja toivottavasti tuo TSH on nyt taas jo kuukauden takaiseenkin verrattuna parempi.
Tänään kp 11/32-36 ja alkaa oviksen metsästys. Oletan että ovulaatio osuu ensi viikolla ke-pe akselille, jännä nähdä.