Tänään dpo 6 ja "tuskaa, piinaa"
On se kun ei mitään muuta pysty ajattelemaan
Naisihmisen pääkoppa on kovin etevä tulkitsemaan kroppansa oireita toivomaansa suuntaan...Olin jo viime kierrossa ihan varma että heti tärppäs (ehkäisykapseli poistettiin marraskuussa, kyseessä oli eka kierto poiston jälkeen)
Tällä hetkellä alavatsalla nipistelee ajoittain (ilman liikkeitä vai kiinnittymistä?), juoksen vessassa (mielestäni) tiheämmin (olen myös 1.tyypin diabeetikko), toissailtana palelin kun katsottiin televisiota (istuin ikkunan edessä ja ikkunassa tuloimaventtiili/vetoa?), väsyttää (useita perussairauksia jotka väsyttävät + 1v 2kk kuopus hoidettavana)...
Onko mahdollista, että pms -oireet vahvistuisivat iän myötä? Itselläni ei kovin voimakkaina ole toistaiseksi ollut ikinä, mutta viime kierron lopulla oli ärsytyskynnys todella matala (yksi puoltava tekijä lisää että olisin ollut raskaana) ja nalli napsahti hyvin herkästi
Meillä kello tikittää nyt vauhdilla, ikää minulla tänä vuonna loppuvuodesta 40 ja puolisolla 43. Kaksi lasta, joista kuopus yhteinen. Jos yksi rakkauspallero saataisiin vielä aikaiseksi niin meillä olisi lapsiluku täynnä. Kuopus sai alkunsa ekasta kierrosta kemiallisen raskauden jälkeen joka oli ekasta yrityskierrosta. Julkisella taitaa olla hedelmöityshoitojen rajana 40 (PKS)? Joten nyt jännittää onnistuuko ilman apuja vai joudutaanko turvautumaan yksityiseen hoitoon/ehditäänkö saada tarvittaessa apua julkiselta.
Su ajattelin kokeilla RFSU:n violettia herkkää testiä joka lupailee että jopa 6pv ennen menkkoja voisi jo havaita raskauden. Su on dpo 8 kun luteaali on 12pv. Ei olis pitänyt ostaa testejä valmiiksi mutta minkäs sitä itselleen mahtaa
Kovin monelle ei ole yrittämisestä kerrottu, yksi ystäväni tietää samoin kuin minun ja puolison siskot (molemmilla yksi)