Mun pitäis vihdoin soittaa sinne lääkäriin tosta lapsettomuudesta mut en vaan saa aikaseks. Huomenna ehkäpä, googlailin jo numeronkin valmiiks. Hitsi kun tää asia eteni jo kivasti ennen muuttoa ja sit tyssäs.
Mulla joskus auttaa tällaisiin että laitan puhelimeen hälytyksen seuraavalle päivälle ja varaan myös työkalenterista slotin. Saa jotenkin orientoiduttua etukäteen että nyt tää asia viimein lähtee pois päiväjärjestyksestä eikä sitä voi enää siirtää ellei maailma kirjaimellisesti pala.Mun pitäis vihdoin soittaa sinne lääkäriin tosta lapsettomuudesta mut en vaan saa aikaseks. Huomenna ehkäpä, googlailin jo numeronkin valmiiks. Hitsi kun tää asia eteni jo kivasti ennen muuttoa ja sit tyssäs.
Voi ei miten meni noin päin honkiaVähänpä mä tiesin tänä aamuna, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Jestas.
Eli inssi numero 4. Niin penkin alle kuin olla ja voi. Yleensä lähden iloisena klinikalta operaation jälkeen pois, niin tällä kertaa mä purskahdin jo operaatiohuoneessa itkuun.
Ovulaatio oli tapahtunut jo ennen inseminaatiota, Pregnyliä ei siis tarvittu.
Miehen spermanäyte todella huono. Siis TODELLA huono. Aivan järkyttävä romahdus jo aiemmin heikohkoissa tuloksissa. Liikkuvat a+b= 0% + 3%. Sisälle lähti vain 1milj tavaraa.
Lisäksi operaatio sattui ensimmäistä kertaa niin, että ihan silmiä piti puristaa kiinni ja hammasta purra.
Ei ollut tähdet kohdillaan, ei kertakaikkiaan.
Puhuttiin jo ivf/icsi, joka menisi sitten huhti-toukokuulle.
Voi jos tämän olisin tiennyt, oltais siirrytty jo ivf jonoon.
No siis ehkä 0,01% mahdollisuus, eli käytännössä ei. Aivan hirveä pettymys kylläVoi ei miten meni noin päin honkia
Onko pientä toivoa kuitenkin?
Toivottavasti pääsette sitten nopeasti sinne seuraaviin hoitoihin jos ei tästä surkeiden sattumusten sarjasta tärppää!
Voi ei Nyt oli kyllä huonoa tuuria. Tosi harmi!Vähänpä mä tiesin tänä aamuna, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Jestas.
Eli inssi numero 4. Niin penkin alle kuin olla ja voi. Yleensä lähden iloisena klinikalta operaation jälkeen pois, niin tällä kertaa mä purskahdin jo operaatiohuoneessa itkuun.
Ovulaatio oli tapahtunut jo ennen inseminaatiota, Pregnyliä ei siis tarvittu.
Miehen spermanäyte todella huono. Siis TODELLA huono. Aivan järkyttävä romahdus jo aiemmin heikohkoissa tuloksissa. Liikkuvat a+b= 0% + 3%. Sisälle lähti vain 1milj tavaraa.
Lisäksi operaatio sattui ensimmäistä kertaa niin, että ihan silmiä piti puristaa kiinni ja hammasta purra.
Ei ollut tähdet kohdillaan, ei kertakaikkiaan.
Puhuttiin jo ivf/icsi, joka menisi sitten huhti-toukokuulle.
Voi jos tämän olisin tiennyt, oltais siirrytty jo ivf jonoon.
Mä kuulun kanssa tähän et haluan testata jos testejä on.. tavallaan ihan vaan testaamisen ilosta vaikkei noissa negoissa nyt mitään hauskaa oleVoi ei @Mohan toivotaan kuitenkin ihmettä teille!
Aamulla en alkuperäisen suunnitelman mukaan testannut ja hermohan sitten päivällä meni ja nega odotetusti tuli, huomenna aamulla dpo 11 teen vielä viimeisen kotoa löytyvän testin ja luotan tulokseen. Seuraavaan kiertoon en raskaustestejä liian aikaisin ainakaan osta, en mä pysty niistä pitämään näppejäni erossa. Ei mitään raskaus tai edes menkka oireita. Yleensä kivut alkaa tässä vaiheessa jo varoittelemaan tulevasta.
Niin samaistun! Pakko testata jos testejä onSeuraavaan kiertoon en raskaustestejä liian aikaisin ainakaan osta, en mä pysty niistä pitämään näppejäni erossa. Ei mitään raskaus tai edes menkka oireita. Yleensä kivut alkaa tässä vaiheessa jo varoittelemaan tulevasta.
Pakko tähän vaan kommentoida, että tunnen yhden joka synnytti 47 vuotiaana eikä raskaudessa ollut ongelmia vaikka sitä seurattiinkin tietysti aktiivisemmin. Se miten raskaus on alkanut, en osaa sanoa. Eli kaikki on kuitenkin mahdollista@marrrsipaani Tuo että "ihan just alkaa menkat" on kyllä aika yleinen oire, kohta saisit jo kyllä testata!!
Ja nämä keskenmenot on aivan hirveitä ei kenellekkään niitä haluaisi Onneksi kaikki saa varmasti vielä vauvat keinolla millä hyvänsä, ainakin pitää toivoa niin! Cameron Diazkin tuli äidiksi 47v! Mutta ei tuohon vauvakuumeeseen auta kuin se vauva ja vauvakuume on tarttuva tauti varsikin jo vauvoja lähipiiriin syntyy
Kyselempä taas joutessani, onko muilla turvonnut vatsa monta päivää ennen menkkoja vai ootteko pitäny raskausoireena sitä? Mulla on negakierroissa ollu ja turhauttaa kyllä, kun kuvitellu välillä että on raskaana.. Kai sekin on pmsoire tuo turvotus.
Meillä kävi esikoisen kanssa tuuri, ja tärppäsi ekasta kierrosta kun vain ajateltiin, että tulee jos on tullakseen. Olin seurannut Flon kalenterista päiviä ja tiesin että nyt on ajoitus ollut aika hyvä, mutta jotenkin silti painoin koko ajatuksen taka-alalle. Yhtenä iltana sitten suihkussa huomasin, että rinnat oli turvonneet, ja etenkin nännipihat ja Montgomeryn rauhaset näytti ihan erilaisilta kuin ennen. Ja seuraavana päivänä testasin kyllä sitten tosi selkeän plussan. Tuo oli ensimmäinen ja ainoa oire siinä kohdassa, olisi voinut jäädä huomaamattakin. Heti kun tuon oireen havaitsin, niin jotenkin tiesin olevani raskaana, eikä testin tulos tavallaan yllättänyt.Miten teillä, joilla on jo lapsia, aavistitteko tai tunsitteko jotain jo ennen plussaa?
Tiesin kaikista, raskauksia yht. 5 joista 2 saatu syliin asti. Edellisimmät oireet on vielä tuoreessa muistissa, alkoi ennen dpo10, mahakivut, nipistelyt, kiinnittymiskipu hetkellistä kovaa kipua, lämmöt jäi koholle, flunssainen olo, päänsärky, raudan maku suussa, tissit kipeet, jatkuva horkka ja palelu..mutta näistä kahdesta oireista oon aina viim. Tiennyt, jatkuva pissahätä myös öisin ja pissa tummaa ja haisee makeelle Muoks. Ja jotenkin se "tunne" tulee et nyt vois ollaTäällä on jaettu päivän aikana vastoinkäymisiä, pahoittelut ja tsemppiä Saisi taas joku pian plussata ja tietysti mahdollisimman moni ja me kaikki jossain vaiheessa!
Mulla kiireinen päivä, ei ole onneks ehtinyt hirveästi ajatella asioita. Kierron viimeisiä päiviä viedään. Aiemmin oli vaikka mitä tuntemuksia, mutta tänään aamulla oli lämmöt laskenut ja rinnat ei kyl yhtään arat enää, kai ne menkat sitten tulossa. Tai mistä näitä tietää. Etovaa oloa pitkin päivää edelleen, mut sitä nyt on pitkin kiertoa muutenkin tai ainakin loppukierrosta. Ei vaan osaa olla kuulostelematta oloja. Luin kyllä jostain, että eipä sitä välttis ole yhtään mitään oireita näin varhain tai sitten päivät vaihtelee Miten teillä, joilla on jo lapsia, aavistitteko tai tunsitteko jotain jo ennen plussaa?