Mulla oli viime kierrossa
@W.we ovulaatiokivut aivan järkyttävät. Jokainen askel sattui ja illalla sit makasin kaksinkerroin sohvalla. Kivut kesti yhteensä 9h. Ajattelin, et superovis ja nyt pakko tärpätä, mut ei niin ei
Mulla alkaa oviskivut yleensä 3pvä ennen ovista. On sellaisia ihme kipuja silloin tällöin (oisko kasvuvaihe) ja sit toisinaan se irtoaminen tuntuu todella pahalta ja joskus sit lievempänä.
Mulla nyt 2pvä ollut oletettuja ovislimoja, aika laimeat kuitenkin (flo ennustaa huomiselle ovista) , mutta minkäänlaisia kipuja ei ole, eli oisko nyt sit kuitenkin ovuloimaton kierto. Mulla on ollut ovis aika tarkkaan kp 13-14 nyt jo pidempään ja huomenna ois tuo kp13. Niin ja hienoa, että aika vihdoin sinulle tuli
Sit pms-oireista. Mulla on kyl kaikki mahdollinen mitä vain voi olla. Mielialanvaihtelut, väsymys, palelu, huono olo/oksentelu, turvotus, rintakivut ym. mahdollinen
Välillä lievempänä ja välillä sit aivan järkyttävät.
Sit aiemmista raskauksista. Mä en tarkkaan muista oireita, mistä osasi päätellä, paitsi yhdestä lapsesta. Silloin mulla kupli mahassa, ihan ku joku ois pillillä puhaltanu kuplia esim. Kaakaoon
Silloin soitin heti äidille, että taidan olla raskaana ja äiti sano, että ethän sä sellaista voi tietää. No näköjään voin, kun testi näytti plussaa jonkin ajan päästä. Mut sen muistan, että jokaisesta alkoi piakkoin plussan jälkeen etova olo, mutta muita oireita ei kyllä ollut
Mulla ollut vähän fiilikset alhaalla, kun tuntuu, etten ole tänä koko aikana päässyt oikein juttuun mukaan ja tekis mieli poistaa tunnukset. Enkö osaa keskustella vai mikä vika. Kovasti yritän kuitenkin tsempata, onnitella ja vastailla, jos osaan