Olin. Joulukilo on mennyttä.Eikö sun pitänyt olla dietillä, rasvattomalla? Hampurilainen ei ole diettiruokaa
Ihmeen kiltisti on ollut tänään...liekkö aikuistumassa...mamman pien sähikäinenomko se taas tehnyt pahojaan
hyvä kun sait, ei mulla tarvi lähettää piippua yyveellä
Ei voi kun ei ole vaihtunut vielä.Kyllä voi. Vuosi vaihtuu tänään.
Miettii vain seuraavia kolttosiaIhmeen kiltisti on ollut tänään...liekkö aikuistumassa...mamman pien sähikäinen
Nonni, nyt sulla on huimausaineita ja muita. Toivottavasti auttaa.No nii, nyt on lääkkeitä ja varmaan se @Echo n eilinen uho vaikutti siihen, että maksoivat kaikenkaikkiaan pikkusen päälle 50 eeroo
Mutta kiltisti lääkäri ne määräs, sain kaks erilaista piippua, tabuja yötä varten ja nenäsumutteen (joka ei mun mielestä ole niin hyvä kuin otrivin ).
Keuhkokuvaan pitää varata aika vielä...mutta nyt minä juon kahavia
Sitä määkin toivon, heti ensimmäisenä vedin tuota ''sinistä'' suihketta ihan väärin kun en jaksanut katsoa ohjeita tarkemminHyvä kun sait lääkkeet toivottavasti helpottaa ja auttaa.
Miettii mitä uutta kolttosta tekisiIhmeen kiltisti on ollut tänään...liekkö aikuistumassa...mamman pien sähikäinen
Meidän kissa herra teki aikoinaan aina kepposia, kerrankin kun kokkasin ruokaa niin sillä aikaa hän oli vessasta tyhjentänyt pyykinkuivatustelineen, vetänyt paidat siitä alas ja kantanut ne ympäri kämppää. Jäi kiinni itseteosta paita suussa kun tuli kohti keittiötä..Miettii mitä uutta kolttosta tekisi
Noi meijän katit on 4 v eikä oo aina kiltisti
Takuulla miettiiMiettii mitä uutta kolttosta tekisi
Noi meijän katit on 4 v eikä oo aina kiltisti
Mun vanhempi kissa vei nuorempana nuorimman pojan leikkisotilaita ja sukkia koiran vesikuppiinMeidän kissa herra teki aikoinaan aina kepposia, kerrankin kun kokkasin ruokaa niin sillä aikaa hän oli vessasta tyhjentänyt pyykinkuivatustelineen, vetänyt paidat siitä alas ja kantanut ne ympäri kämppää. Jäi kiinni itseteosta paita suussa kun tuli kohti keittiötä..
Mun vanhempi kissa vei nuorempana nuorimman pojan leikkisotilaita ja sukkia koiran vesikuppiin
Juuh,niin kuulema leikkaus rauhoittaa kissan,paskanmarjat sanon mieTakuulla miettii
Monet sanoi että leikkaus rauhottaa kissaa, mutta itte olen toisaalta ihan tyytyväinen ettei tuon luonne tuosta muuttunut..toki on vielä päänsisältä ihan pentu, mutta toivon ettei muutu tuosta miksikään
pian niitä oppii imppaamaanSitä määkin toivon, heti ensimmäisenä vedin tuota ''sinistä'' suihketta ihan väärin kun en jaksanut katsoa ohjeita tarkemmin
Oranssia en ole vielä ottanut.,..
minuun ainaski tepsiJuuh,niin kuulema leikkaus rauhoittaa miehen,paskanmarjat sanon mie
meil minttu tykkää nukkua kuivaustelineen päällä ja välillä taas vetää vaatteet lattialleMeidän kissa herra teki aikoinaan aina kepposia, kerrankin kun kokkasin ruokaa niin sillä aikaa hän oli vessasta tyhjentänyt pyykinkuivatustelineen, vetänyt paidat siitä alas ja kantanut ne ympäri kämppää. Jäi kiinni itseteosta paita suussa kun tuli kohti keittiötä..
Lohduttavaa luettavaa kun just äsken kirosin hevonkuusen hevilettiin jo tuon nenäsumutteenpian niitä oppii imppaamaan
meil minttu minttu tykkää nukkua kuivaustelineen päällä ja välillä taas vetää vaatteet lattialle
Kaveri löysi kerran kissanminttu lelun toisesta kengästään ja toisesta leipäpussin sulkijanLeluja löytyy milloin kengästä tai tohvelista tai vesikupista. Ruokalautaset tai vesikupit lentelee kun leikivät rallikuskia
Kerran se hömelö hyppäsi keittiön korkealta jakkaralta seinälle, näki siellä kai jonkun ötökän jota yritti napata mutta tippuikin siitä seinältä sitten alas suoraan omien raksu ja vesikipon päälle että raksut ja vesi senkun vaan lensi kaaressa ilmassa.. Ai että nauratti vaikka tuli hirveä sotkuLeluja löytyy milloin kengästä tai tohvelista tai vesikupista. Ruokalautaset tai vesikupit lentelee kun leikivät rallikuskia
En voi juoda kahvia koska se närästää.Mekkkk :
En voi juoda kahvia koska se närästää.