Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No nii, nyt on lääkkeitä ja varmaan se @Echo n eilinen uho vaikutti siihen, että maksoivat kaikenkaikkiaan pikkusen päälle 50 eerooo_O
Mutta kiltisti lääkäri ne määräs, sain kaks erilaista piippua, tabuja yötä varten ja nenäsumutteen (joka ei mun mielestä ole niin hyvä kuin otrivin(n):cautious: ).
Keuhkokuvaan pitää varata aika vielä...mutta nyt minä juon kahavia:coffee::coffee:
Nonni, nyt sulla on huimausaineita ja muita. Toivottavasti auttaa. (y)
 
vierailija
Miettii mitä uutta kolttosta tekisi :rolleyes::D
Noi meijän katit on 4 v eikä oo aina kiltisti :LOL:
Meidän kissa herra teki aikoinaan aina kepposia, kerrankin kun kokkasin ruokaa niin sillä aikaa hän oli vessasta tyhjentänyt pyykinkuivatustelineen, vetänyt paidat siitä alas ja kantanut ne ympäri kämppää. Jäi kiinni itseteosta paita suussa kun tuli kohti keittiötä.. :LOL::ROFLMAO:
 
Meidän kissa herra teki aikoinaan aina kepposia, kerrankin kun kokkasin ruokaa niin sillä aikaa hän oli vessasta tyhjentänyt pyykinkuivatustelineen, vetänyt paidat siitä alas ja kantanut ne ympäri kämppää. Jäi kiinni itseteosta paita suussa kun tuli kohti keittiötä.. :LOL::ROFLMAO:
Mun vanhempi kissa vei nuorempana nuorimman pojan leikkisotilaita ja sukkia koiran vesikuppiin:D:D
 
Meidän kissa herra teki aikoinaan aina kepposia, kerrankin kun kokkasin ruokaa niin sillä aikaa hän oli vessasta tyhjentänyt pyykinkuivatustelineen, vetänyt paidat siitä alas ja kantanut ne ympäri kämppää. Jäi kiinni itseteosta paita suussa kun tuli kohti keittiötä.. :LOL::ROFLMAO:
:D:D meil minttu tykkää nukkua kuivaustelineen päällä ja välillä taas vetää vaatteet lattialle :D
 
Leluja löytyy milloin kengästä tai tohvelista tai vesikupista. Ruokalautaset tai vesikupit lentelee kun leikivät rallikuskia :D:LOL:
 
vierailija
Leluja löytyy milloin kengästä tai tohvelista tai vesikupista. Ruokalautaset tai vesikupit lentelee kun leikivät rallikuskia :D:LOL:
Kerran se hömelö hyppäsi keittiön korkealta jakkaralta seinälle, näki siellä kai jonkun ötökän jota yritti napata mutta tippuikin siitä seinältä sitten alas suoraan omien raksu ja vesikipon päälle että raksut ja vesi senkun vaan lensi kaaressa ilmassa.. Ai että nauratti vaikka tuli hirveä sotku :giggle::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä