Epek ei ole häiriköinyt.@Toimitus epek häiriköi, estäkää ja tehkää työnne.
Oletko kokeillut kannabista aiemmin vai nytkö vasta aloitat?'Tänään saan sen piipun toivottavasti, emmä enää jaksa tätä ilmankaan...
Oliiviöljy sopii salaattiin. Ei paistamiseen.Minä rapsia, rypsiä = ravintoterppa käski, vaikka enemmän tykkäisin oliiviöljystä..siitä vaan kuulemma puuttuu joku tärkeä aineosa mitä tartten
Höh mikäs sun uneen vaikutti ?Huomenta. Nukuin huonosti...
Ellulle tsemppiä lääkäriin!
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/829168-vuokraisitko-astiaan-istutetun-joulukuusen-biologian-opettaja-aikoo-pitaa-kuusetHöh mikäs sun uneen vaikutti ?
Mies ehdotteli siinä vähän tuhmuuksia, sai tahtonsa läpi. Sit ei mua enää nukuttanutkaan, ja aamulla oli makkari tukalan kuuma.Höh mikäs sun uneen vaikutti ?
holby city nyt.Huomenta
Astmapiippu...Oletko kokeillut kannabista aiemmin vai nytkö vasta aloitat?
Mutta ykkösellä tulee sydämen asialla.holbyciti nyt
HuomentaHuomenta
Mutta eiks tuhmuudet oo kivoja ? mutta juu tukalan kuuma makkari nukkumista ajatellen ei oo kiva,viileä makkari on hyväMies ehdotteli siinä vähän tuhmuuksia, sai tahtonsa läpi. Sit ei mua enää nukuttanutkaan, ja aamulla oli makkari tukalan kuuma.
Kyllä petipuuhat kivoja on, mut jos valvoo sen jälkeen klo 3 asti, miehen kuorsatessa jo, niin jälkikäteen mietin ettei ollu hyvä diili.Mutta eiks tuhmuudet oo kivoja ? mutta juu tukalan kuuma makkari nukkumista ajatellen ei oo kiva,viileä makkari on hyvä
Söit liian kevyesti.Wurtilla piipahdus ja saman tien heseltä tavallinen hampurilainen ja maito.
Mut oli vissiin kova nälkä ku ois voinut syödä toisenkin.
en ole koskaan katsonut - enkä aio katsoa kaikkia.Mutta ykkösellä tulee sydämen asialla.
miksi meikille ei pysty kirjottamaan?Wurtilla piipahdus ja saman tien heseltä tavallinen hampurilainen ja maito.
Mut oli vissiin kova nälkä ku ois voinut syödä toisenkin.
Yleensä toi riittää. Ku jos on vatsa täynnä ni on kurja tehdä töitä. Mut otin jälkkäriksi muutaman pähkinän ja banaanin, kyl näillä kahvipaussiin jaksaa.Söit liian kevyesti.
Kyl mä pystyn.miksi meikille ei pysty kirjottamaan?
Kiinnosti suakin kun vastasitKetään ei kiinnosta, oikeasti ei
Oletko siinä ohjelmassa. Vauholby city nyt.
Eikö sun pitänyt olla dietillä, rasvattomalla? Hampurilainen ei ole diettiruokaaYleensä toi riittää. Ku jos on vatsa täynnä ni on kurja tehdä töitä. Mut otin jälkkäriksi muutaman pähkinän ja banaanin, kyl näillä kahvipaussiin jaksaa.