Eikö keitetty muna olis terveellisempää?Huomenta!
Pian jo menossa... paahdettua ohutta ja paistettua kananmunaa...Ja KAHVIA!
Ehkä. Muttei tätäkään kärvennetty ja öljykin oli hyvälaatuista oliiviöljyä.Eikö keitetty muna olis terveellisempää?
Algoma käyttää avokadoöljyä paistamiseenEhkä. Muttei tätäkään kärvennetty ja öljykin oli hyvälaatuista oliiviöljyä.
Paistettu tulee parissa minuutissa, keitetty vieä yli kaksi kertaa enemmän. Ja illalla väsytti.
Et sinä kovinkaan nynnyltä kaikin ajoin tunnu. Montakertaa saa varoa, ettei pikku kenkää tule tuohon etupuolelle''Huomenta'', heräsin vartti sitten
Tänään saan sen piipun toivottavasti, emmä enää jaksa tätä ilmankaan...onneks @Echo lupas lähtee henkiseks tueksi kun itte olen aika nynny!!
36 Kuoma lenkkaristaEt sinä kovinkaan nynnyltä kaikin ajoin tunnu. Montakertaa saa varoa, ettei pikku kenkää tule tuohon etupuolelle
Minä rapsia, rypsiä = ravintoterppa käski, vaikka enemmän tykkäisin oliiviöljystä..siitä vaan kuulemma puuttuu joku tärkeä aineosa mitä tarttenAlgoma käyttää avokadoöljyä paistamiseen
Lenkkarit lienee pehmeämmät kuin korolliset talvisaappaat36 Kuoma lenkkarista
Avokaadoöljy kuulemma kestää enemmän kuumuutta kuin oliiviöljyMinä rapsia, rypsiä = ravintoterppa käski, vaikka enemmän tykkäisin oliiviöljystä..siitä vaan kuulemma puuttuu joku tärkeä aineosa mitä tartten
Mä söin joskus avokadoja sillai, että tilsin ne haarukalla lautaselle muusiks ja pistin sekaan mustapippurirouhetta, valkopippurijauhoa ja hivenen suolaa...sitten levitin ohuen herkun päälle (ruisleipäviipale) ja sen päälle pistin suolakurkkuaAvokaadoöljy kuulemma kestää enemmän kuumuutta kuin oliiviöljy
Sehän on melkein kuin kuokamoli. Mä laitan avokaadoa joskus salaattiinMä söin joskus avokadoja sillai, että tilsin ne haarukalla lautaselle muusiks ja pistin sekaan mustapippurirouhetta, valkopippurijauhoa ja hivenen suolaa...sitten levitin ohuen herkun päälle (ruisleipäviipale) ja sen päälle pistin suolakurkkua
KanadassaAlgoma missä maassa sä asut?
No ei oikeastaan, riippuu mistä katsoo ja mihin on matkaOho noin kaukana! Vau
Ai sen että missä asut?Elena, sinä tiesit sen!