Enhän höpötäMitä sä höpötät?
Ruutiksen joku viesti ellimaarille(?) puuttui mutta vastauksessa oleva lainaus oli.....höpötän muka
Enhän höpötäMitä sä höpötät?
PuspusEnhän höpötä
Ruutiksen joku viesti ellimaarille(?) puuttui mutta vastauksessa oleva lainaus oli.....höpötän muka
Höpötäti on satutätiEnhän höpötä
Oli lainauksena ellimaarin viestissäAlkuperäinen kirjoittaja krut: ↑
eihän ellinoorakaan suorita, se vaan tykkää imeä
ja tää oli harmaan...mutta ei noita näkynyt tuolla muutenAlkuperäinen kirjoittaja vierailija: ↑
En olekkaan pimahtanut. Mun ei tarvitse suorittaa koko ajan. kannattaisi ottaa mallia vaan
Saakelin lenssu vaivaa taas enemmän kuin eilen. Hellää hoivaakaan ei heru. Pysyvät vaan kaukana...
Harmaa veti herneen nekkuun kun jaksan hoitaa perheeni ja elämäni eri tavalla kuin hänIhan kun tuolta väliltä puuttuis muutama harmaan ja ruutiksen viesti, lainaukset vaan näkyi
Sama vika täällä, välillä oli muka parempaan päin menossa mut nyt pari päivää tullu vähä takapakkia. Mut eiköhän se tästä kun arjen pyöritys alkaa niin pöpötkin juoksee karkuun kun eivät pysy vauhdissaSaakelin lenssu vaivaa taas enemmän kuin eilen. Hellää hoivaakaan ei heru. Pysyvät vaan kaukana...
No kyllähän se tästä lähtee. Lima irtoaa jo keuhkoista asti. Sellaisia keltaisia paksuja klimppejäSama vika täällä, välillä oli muka parempaan päin menossa mut nyt pari päivää tullu vähä takapakkia. Mut eiköhän se tästä kun arjen pyöritys alkaa niin pöpötkin juoksee karkuun kun eivät pysy vauhdissa
Aivan samaa täälläNo kyllähän se tästä lähtee. Lima irtoaa jo keuhkoista asti. Sellaisia keltaisia paksuja klimppejä
Olet sanonut ettei se kokkaaVai niin
Oot kävellyt paljon ja unohtanut venytellä?Mikähän kun pohkeet ovat kipeät?
En ole kävellyt paljon. Magnesiumista en tiedä.Oot kävellyt paljon ja unohtanut venytellä?
Magnesiumin puute?
Miks mä sain tosta alapeukun?Mikä ihmeen henk.kohtainen sota sulla on ellimaaria vastaan?
Ihme pipatusta ja pupatusta toisen asioista.
Hiero niitä vähän, voi auttaaEn ole kävellyt paljon. Magnesiumista en tiedä.
oisko tullu näppishärö, sormi osunu väärään kohtaan?Miks mä sain tosta alapeukun?
Älä vastaile ja kehu itseäsi harmaana. Tuo on todella sä. älittäv. äääettet vaan itsestäs puhuis? mä en ainakaa oo saanu ellimaarista tommosta kuvaa.
Vahingossa paljasti olevansa harmaa kiusaaja?oisko tullu näppishärö, sormi osunu väärään kohtaan?
Se se onVahingossa paljasti olevansa harmaa kiusaaja?
Mulla ainakin on liian nopea sormi välillä.oisko tullu näppishärö, sormi osunu väärään kohtaan?
ei se aina pahasta ole .Mulla ainakin on liian nopea sormi välillä.
Se on kateellinen. On ilman miestä ja ei taida saada baaristakaan seuraa, joten joutuu itse imemään vain löytämäänsä jääpuikkoaTää on keskustelupalsta ellet ole vielä huomannut?
En ole huomannut hänen nostavan itseään jalustalle ja miten suihinottaminen voi olla jollekin niin suuri tabu ettei siitä sais muut puhua?
Riippuu tilanteestaei se aina pahasta ole .