Koska hän lähti hakeen suksiaMiksi miehesi ei voi laittaa syötävää?
Koska hän lähti hakeen suksiaMiksi miehesi ei voi laittaa syötävää?
Kyllä mä saan vastapalvelukset myöseihän ellinoorakaan suorita, se vaan tykkää imeä
Sun tarttee kutsua apulaisia siman juontiinJoulusima ei vaan ota loppuakseen, kantaakohan tonttu tätä lisää
Halaus
Sinne jäi taas pala sydäntä.
Mahtaakohan sit, ku on tosi vanha, olla koko ajan olo että pitäisi olla jossain muualla? Siis olettaen toki, että ona sunut useammassa paikassa vuosia. Jos koti on aina ollut koti, niin ei tarvitse ikävöidä minnekään.
Toisille se ei oo mitään suorittamistaEn olekkaan pimahtanut. Mun ei tarvitse suorittaa koko ajan. kannattaisi ottaa mallia vaan
Sun tarttee kutsua apulaisia siman juontiin
ootko varma ettet oo tai joku muu vahingossa kussu siun joulusimaasi ?Toisinaan tämä on maistunut aika kuselta, kutsun sitten ku maistuu taas, kiitti vinkistä
Jaa että pikku äxidenttiootko varma ettet oo tai joku muu vahingossa kussu siun joulusimaasi ?
Ilmankos sitä riittääJaa että pikku äxidentti
Kieltämättä se ois aika hyvä selitys, ainakin realistisempi kuin että tonttu tuoIlmankos sitä riittää
ootko varma ettet oo tai joku muu vahingossa kussu siun joulusimaasi ?
Ei se laita ikinä. Aina suksienhaussaKoska hän lähti hakeen suksia
Vai niinEi se laita ikinä. Aina suksienhaussa
Onko hän syönyt pizzaa?Oreganoa hampaiden raoissa
Onko hän syönyt pizzaa?
Sain nukuttua sittenkin, kissa väsähti ja rupes myös nukkumaanei mtn päikkäreitä
Ainakin kovasti yritti viedäVeit Ellun unet.
Ainahan sillä voiHuomenna vois tehdä kaikkea jännää omalla piparilla.
Ainakin kovasti yritti viedä
Mä muuten vastustustan tollasta elämäni loppuun saakka, ihan hirveitä ihmisiä sellaset, jotka tuota tekee puolisolleenopettele kiristää seksillä niin saat aina tahtos läpi
Mitä sä höpötät?Ihan kun tuolta väliltä puuttuis muutama harmaan ja ruutiksen viesti, lainaukset vaan näkyi