Sori, vahinko.Miks mä sain tosta alapeukun?
Sori, vahinko.Miks mä sain tosta alapeukun?
juuri näin.Riippuu tilanteesta
Riippuu vasemmassa lahkeessa riippumatta tilanteesta
Eikä kyse ole pelkästään suikkareista vaan kaikesta mitä se naikkonen touhuaa. Ei ole normaalia. Taitaa olla feikki koko nikki.Tää on keskustelupalsta ellet ole vielä huomannut?
En ole huomannut hänen nostavan itseään jalustalle ja miten suihinottaminen voi olla jollekin niin suuri tabu ettei siitä sais muut puhua?
Kyllä sää jo mut hyvin tunnet, koska tiesit, että se viihtyy vasemmalla.
Ole sinä homekullli hiljaa. Eukkos ei koske suhun pitkällä tikullakaan.Se on kateellinen. On ilman miestä ja ei taida saada baaristakaan seuraa, joten joutuu itse imemään vain löytämäänsä jääpuikkoa
Ihan aito mukava kaunis nainen kyseisen nikin takaa löytyy.Eikä kyse ole pelkästään suikkareista vaan kaikesta mitä se naikkonen touhuaa. Ei ole normaalia. Taitaa olla feikki koko nikki.
Ja Sähän et voi sitä tietää.Ihan aito mukava kaunis nainen kyseisen nikin takaa löytyy.
Niin että kuka tässä on puutteessa, hä...Ei vitsit. Sääkin tunnet mut jo hyvin
No sanotaanko, että useamman kirjautuneen tunnenJa Sähän et voi sitä tietää.
Mä olen jo 1h päässä puuttessa siitä ku olen saanutNiin että kuka tässä on puutteessa, hä...
Varmasti koskee. On niin söpön näköinen.Ole sinä homekullli hiljaa. Eukkos ei koske suhun pitkällä tikullakaan.
ahaaNo sanotaanko, että useamman kirjautuneen tunnen
lissspetti siellä taasMiksi P haukkuu muita harmaana?
Eiku nyt herne patjakasan alle ja sä nukkumaan peittokasan alle yöks, aamulla sitten tutkitaan pakarat ym paikat missä se kuuluisa rinsessamustelma sitten onMitäs luulette? Voiskohan olla niin, että kolmetoista varapeittoa ja kymmenen tyynyä on hiukan liikaa?
Pitänee raahata noita jonnekin kissahoitolaan taas.
Parempi liikaa kuin liian vähänMitäs luulette? Voiskohan olla niin, että kolmetoista varapeittoa ja kymmenen tyynyä on hiukan liikaa?
Mä varmaan söisin sen herneen unissaniEiku nyt herne patjakasan alle ja sä nukkumaan peittokasan alle yöks, aamulla sitten tutkitaan pakarat ym paikat missä se kuuluisa rinsessamustelma sitten on
Ei koske. On sanonut että eukko haluaa eroon.Varmasti koskee. On niin söpön näköinen.
Pidät palstatapaamisen, pyjamabileet niin kaikille on peittoMitäs luulette? Voiskohan olla niin, että kolmetoista varapeittoa ja kymmenen tyynyä on hiukan liikaa?
Joo toki ja sun taidoilla tekisit siitä koko jengille hernekeitonMä varmaan söisin sen herneen unissani
Että sitte otit ja näit tollasen unen?Ei koske. On sanonut että eukko haluaa eroon.
VoihanJa Sähän et voi sitä tietää.
good questionMiksi P haukkuu muita harmaana?