Ei mulla ole sellaista.Nousussa vasta ja mee imemään itukeppiäs
Anteeksi en tiennytEi mulla ole sellaista.
En tykkää potkia mummoja.Eppe voisi mennä muualle hillumaaan. Vaikka kylänraitille mummoja potkimaan.
SillälaillaHyvää yötä ja karvapalleroisten kuvia
Semmosta se on ku joulupukkikin joutuu nykyisin turvautumaan Kiinan hikipajatuotantoonEi viitti ottaa kuvaa joulupukin tuomista uusista boxereista joihin ratkesi reikä tänään. Nyt pallit roikkuu ulkona. Täytyy heittää vex muutaman päivän käytön jälkeen... No ainakin tuuletus pelittää
*halaus*
- Pikaista paranemista! Mullakaan ei oo vielä flunssa ohi vaikka onkin jo vähän parempi. Hirvee tuskanhiki puskee heti kun tekee jotain fyysisempää ja ääni on ihan mennyt.
Olikohan Echoa olemassakaan tuonna vuonna?Semmosta se on ku joulupukkikin joutuu nykyisin turvautumaan Kiinan hikipajatuotantoon
Vuonna öö...1950 alkkareissa sentään luki Made in Korvatunturi.
Noo iskän ikivanhat kalsarit oli kuivumas narulla...
Olikohan Echoa olemassakaan tuonna vuonna?
Noh, ehkä jonkin ihmisen ajatuksissa
Mieki oon aina miettiny että Echo on tuollainen näppärä kolomikymppinen?
Olikohan Echoa olemassakaan tuonna vuonna?
Noh, ehkä jonkin ihmisen ajatuksissa
No, ainakin läheltä hilippasiNoo iskän ikivanhat kalsarit oli kuivumas narulla...
Tuleeko naiset koskaan 28v vanhemmiksi?Mieki oon aina miettiny että Echo on tuollainen näppärä kolomikymppinen?
Ei ikinä, vain isomummutTuleeko naiset koskaan 28v vanhemmiksi?
Eikö se ole ihanaa?Mä vaan nuorrun ja hehkeydyn.
Kyllä! Rypyt häviää päivä päivältä jäljettömiin.Eikö se ole ihanaa?
Echo, kyllä muut naiset seuraavat sinua aikanaan, ei tuota kannata kiirehtiä...Lyö sinne 1 kg perunajauhoja ja lakkaa valittamasta.
Siis ihaniksi naisiksi?Echo haluaa muuttaa muut naiset kaltaisikseen...
Selkeytin kommenttiani.Siis ihaniksi naisiksi?
Voihan helvette..
Ilkeästi teit tuonSelkeytin kommenttiani.
Tuleeko naiset koskaan 28v vanhemmiksi?
Nyt ymmärtänette, miksi tutkimukset kertovat miesten suosivan 25-vuotiaita naisia omasta iästään riippumatta....Ei ikinä, vain isomummut
Kaikelle pitää voida nauraa, naisen vaihdevuosille siinä kuin ikämiesten erektio-ongelmillekin. Eivät naiset ole huumoria kestämättömiä särkyviä astioita - Echokin kestää sitä hyvin.Ilkeästi teit tuon