Herätty on, jo 6.30, katso vaan isolle puolelle niin se on Echoa täynnä.Huomenta, herätkäääää!!!*kolistelee ja heiluttelee sänkyjä*
Olis kuumaa kahvia tarjolla, sitä kaipaaville
Emmä ole huomannut sua missään...oot niin pieniHerätty on, jo 6.30, katso vaan isolle puolelle niin se on Echoa täynnä.
Yksinäni mä siellä olen haastellut/nipottanut, ei the ketjulaisia kiinnosta kuin tän ketjun karvapallit...
Ei kun sun egosi on niin iso niin et huomaa mua.Emmä ole huomannut sua missään...oot niin pieni
Ihana teräsmummuNyt ymmärtänette, miksi tutkimukset kertovat miesten suosivan 25-vuotiaita naisia omasta iästään riippumatta....
25-v
"28-v"
No vitsi! Elä nyt suutu.Ei kun sun egosi on niin iso niin et huomaa mua.
Yhdistettynä Mantan egoon niin te wonder womanit täytätte koko maapallon.
Ei kun olin lueskelemassa Charles Mansonista ja siitä sen kulttiperheestä juttujaNo vitsi! Elä nyt suutu.
Sinäkö se herätit tuohon aikaan? Sori, nukahdin uudelleen.Huomenta, herätkäääää!!!*kolistelee ja heiluttelee sänkyjä*
Olis kuumaa kahvia tarjolla, sitä kaipaaville
Mitä vikaa palleissa on?Herätty on, jo 6.30, katso vaan isolle puolelle niin se on Echoa täynnä.
Yksinäni mä siellä olen haastellut/nipottanut, ei the ketjulaisia kiinnosta kuin tän ketjun karvapallit...
Kyllä sä kaikista normaaleimmista tapauksista luet tai katot leffaa.Ei kun olin lueskelemassa Charles Mansonista ja siitä sen kulttiperheestä juttuja
Ehän mää nyssulle suuttuis
Onko teillä vieläkin ne majurin laitteet toiminnassaSinäkö se herätit tuohon aikaan? Sori, nukahdin uudelleen.
Ei oo vikaa, mut jos ne haittaa näkyvyyttä tai ajatusmaailmaa niin ettei kukaan ketjulainen enää jaksa käydä isolla puolella niin sit on ikävää.Mitä vikaa palleissa on?
JaaEi oo vikaa, mut jos ne haittaa näkyvyyttä tai ajatusmaailmaa niin ettei kukaan ketjulainen enää jaksa käydä isolla puolella niin sit on ikävää.
Ne on mulla nyt. Näen mitä ketjulaiset tekevät kotona.Onko teillä vieläkin ne majurin laitteet toiminnassa
Jos näet, mitä minä olen puuhastamassa niin ethän kerro kenellekäänNe on mulla nyt. Näen mitä ketjulaiset tekevät kotona.
minä käyn isommalla puolen harmaanaEi oo vikaa, mut jos ne haittaa näkyvyyttä tai ajatusmaailmaa niin ettei kukaan ketjulainen enää jaksa käydä isolla puolella niin sit on ikävää.
Ja kuulet tietysti, ei siihen kuvaan kukaan herää.Ne on mulla nyt. Näen mitä ketjulaiset tekevät kotona.
Miks harmaana?minä käyn isommalla puolen harmaana