vierailija
No ei siinä nyt niin kauan mene.. Herkkua kuitenkin luvassa jos vaivautuu. Tai osta leivänpaahdin.Tiedän, mutta ei viittis yhen leivän takia lämmittää hellaa ja paistinpannua..
No ei siinä nyt niin kauan mene.. Herkkua kuitenkin luvassa jos vaivautuu. Tai osta leivänpaahdin.Tiedän, mutta ei viittis yhen leivän takia lämmittää hellaa ja paistinpannua..
Tiedän, mutta ei viittis yhen leivän takia lämmittää hellaa ja paistinpannua..
Huomenta. Kinkku, sinappi ja sienisalaatti ruisleivän päällä on ihana yhdistelmä.
Sitähän määkin meinasinKuules nyt.
Nautintojen eteen viitsitään vaaikka mitä, paitsi ei lämmitetä hellaa ja paistinpannua yhden leivän takia! Se tuoksu, se rapea pinta ja lämmössä sulava voi. Namnamnam!
Sitähän määkin meinasin
Siehän oot ihanko mun äiree-klo 11 muksut riitelevät, mä karjun "joulurauhan julistuksen jälkeen sit turvat tukkoon".
Mun pojat koristeli noin kanssa pienenä ja yks joulu aattelin, että antaa olla niinkun on...tärkeintä oli, että lapset tykkäs-muksut koristelevat kuusen toispuolisesti, eli toisella puolella kamala kasa rojua ja toinen paljas "miks tääkin homma jätettiin viime tinkaan, muissa perheissä on joulukuusi koristeltuna jo isänpäivänä"
Taas tuli Äiree de ja vuu, mutta sillä erotuksella että ompa sulla ihana mies!-itsellä hajanaisia väsykilareita "mä täällä yksin raadan ja te muut ette tee mitään". Mies rientää sammuttamassa pahimpia mun kilarituhoja "juu mä autan"
Oooh teillon leivari!!!!"miksen lämmittäny leivinuuniakin"
Otan kehut vastaan myhäillen, mut näytellen muille vaatimattoman nöyrää.
Meillä se olin minä joka teki noin ja en ees hävennyt....saatoin joskus innoissani avata lasten lahjojakin muka tyyliin ''anna kun äiti auttaa''-tekosyyllä-sen jälkee woooosh, eli muksuilla nanosekunnin kestoista lahjapaperien repimistä.
Olo hyvä ja rentoutunut vaikka silmät lupattaa "lähtisvät jo kotia".
-loppuillasta nukahdan 100 suklaakonvehdin ja 1-2 punkkulasillisen voimin. Ei jaksa miehen kanssa ottaa jouluköyrimisiä "muksut kuulee olkkarissa". Nukun kaulaillen miestä kunnes tämä pieraisee ja mä singahdan heti sängyn toiselle puolelle. Joulukuusi ja -valot loistavat hämärässä.
Ihana uniNäin viime yönä unta että olin menossa Helsinki-Vantaan lentoasemalle ja siitä New Yorkiin.
Lentoasema oli korkean rinteen päällä, auton renkaat suti rinteessä.
Perillä oli 30 min.aikaa koneen lähtöön, mut mun piti täyttää kaavake liittyen omiin pelkoihin ja psyykkisiin tuntemuksiin&elämänkokemuksiin. Parahdin virkailijalle: "emmä tätä ehdi täyttää", ja virkailija oikaisi ja antoi hymyillen lentolipun vaikken ollu lomaketta täyttäny.
-Kysyin siltä että mihin mä saan auton parkkiin, se sanoi että "yleensä tuohon viereisen S-marketin pihaan voi parkkeerata mut käytä mun parkkipaikkaa, parkkeeraan aina Jugoslaviaan lähtevien lentojen autoparkin kohdalle."
Kauheen mukava virkailija! Mut en kerenny koneeseen silti.
Meillä on leivinuuni, mutta ollaan miehen kans uskallettu käyttää sitä ehkä 1-2 kertaa.Siehän oot ihanko mun äiree
Mun pojat koristeli noin kanssa pienenä ja yks joulu aattelin, että antaa olla niinkun on...tärkeintä oli, että lapset tykkäs
Taas tuli Äiree de ja vuu, mutta sillä erotuksella että ompa sulla ihana mies!
Oooh teillon leivari!!!!
Meillä se olin minä joka teki noin ja en ees hävennyt....saatoin joskus innoissani avata lasten lahjojakin muka tyyliin ''anna kun äiti auttaa''-tekosyyllä
katso liitettä 9089
Mun sisko tekee paljon ruokia leivinuunissa, sun pitäs hältä kysellä ohjeita siihen miten se toimii parhaitenMeillä on leivinuuni, mutta ollaan miehen kans uskallettu käyttää sitä ehkä 1-2 kertaa.
Ekalla kerralla kuului poks ja vuosia vaalimani Kermansaven uunivuoka halkesi ja lihapata kärventyny mustiksi käppyröiksi. Uunimittari ois ollu poikaa.
Niiiiin on!!suolakala on parempaa leivänpäällä ku kinkku
Juu mun äiti on kans asiantuntija siinä.Mun sisko tekee paljon ruokia leivinuunissa, sun pitäs hältä kysellä ohjeita siihen miten se toimii parhaiten
hyvin meni, oli oikein kivaa rauhallistaNiiiiin on!!
Hassua, aattelin just sekendi sitte sua
Mietin että mites teijjen mökissä meni aatto ja saitko PPP:tä aaton kunniaksi ja niin edelleen
mitä jos laittas sinne uuniin mittarin?Juu mun äiti on kans asiantuntija siinä.
Mut mulla on vaan leivinuunista semmone mielikuva että lämpötila vaihtelee jatkuvasti ja sit saa paniikissa juosta uunin ja keittiön väliä ja miettiä että onks nyt 250 vai 175 vai kohtalainen vai hyvä lämpö...
Sit eihän niitä ruokia nää mitä niille kuuluu, ku on metrikaupalla pimeetä uunia niinku Aatun grillissä
Ei mun äitikään oo laittanu. Sillä on meinaan kuule huikee näppituntuma.mitä jos laittas sinne uuniin mittarin?
vai meneekö hifistelyn puolelle
Ei mun äitikään oo laittanu. Sillä on meinaan kuule huikee näppituntuma.
"Nenäkarvat palaa uuninluukkua avatessa=karjalanpiirakat paistuis nyt"
"Sormenpäissä mukava lämpö=aika laittaa karjalanpaisti"
Mutta joo, pitänee hommata mittari. Oisko hyvä semmonen piuhallinen ettei uuninluukkua tarviis avata?
minä laittasin piuhallisen, kai 30€ saa ihan hyvänEi mun äitikään oo laittanu. Sillä on meinaan kuule huikee näppituntuma.
"Nenäkarvat palaa uuninluukkua avatessa=karjalanpiirakat paistuis nyt"
"Sormenpäissä mukava lämpö=aika laittaa karjalanpaisti"
Mutta joo, pitänee hommata mittari. Oisko hyvä semmonen piuhallinen ettei uuninluukkua tarviis avata?