mulla on vielä laatikot uunissa, pirttikarhun laitoin joulukirkkoon ettei pyöris turhaan jaloissa
Mä tuijotan telkkua. Poika on mun vanhempien luona käymässä.Tylsää.
Mä tuijotan telkkua. Poika on mun vanhempien luona käymässä.
Sulla on sentään herkkuja.Meillä on 24-maraton meneillään mut tylsää tääkin on kun muistaa mitä tapahtuu.
Punkkua ja juustoa.
Olispa kinkkua. Se jäi ostamatta tän saatanan taudin takia.
Mulla oli sama kun kävin töissä.Mie oon päivällisen jälkeen lukenut kirjaa ja torkuin vähän aikaa kun väsytti sikana
Kumma kun lomalla herää jo klo 7 vaikka voisi nukkua pitkään,mutta työpäivinä tekisi mieli nukkua/ nukuttaisi pitempään
Glögiä ja konvehteja,illalla juustoja, oliiveja ja ehkä leipää tai suolakeksejä
Olispa kinkkua. Se jäi ostamatta tän saatanan taudin takia.
Iltaa,ensin kahvi,sit punkkuIltaa! Ottaakko lasillinen punkkua vaiko keittääkkö kahvia, siinä tämän hetken suurin pulma...
Eli nappiin on joulu mennyt
No tiskit pitäis taikoa näkymättömiin vielä
Osta aaton jälkeen?Olispa kinkkua. Se jäi ostamatta tän saatanan taudin takia.
Terästetty glögi on vähän kuin kompromissi Mä pohdin, jos jaksaisi yhden mätileivän. Oon kyllä aika täynnäIltaa! Ottaakko lasillinen punkkua vaiko keittääkkö kahvia, siinä tämän hetken suurin pulma...
Eli nappiin on joulu mennyt
No tiskit pitäis taikoa näkymättömiin vielä
Niin ajattelin.Osta aaton jälkeen?
Saa halavemmallakin
No meillä on kyllä hehkuviiniäkin, sitä kaavailin ysin jälkeen kun pääsee kunnolla rentoutuun Keitin kahvitTerästetty glögi on vähän kuin kompromissi Mä pohdin, jos jaksaisi yhden mätileivän. Oon kyllä aika täynnä
Samoin sinneHyvää joulua kaikille
Hehkuviini on vielä parempi vaihtoehtoNo meillä on kyllä hehkuviiniäkin, sitä kaavailin ysin jälkeen kun pääsee kunnolla rentoutuun Keitin kahvit
IltaaJouluiltaa kaikille
Olipa ihana päivä ja jaksoin katella Samu Sirkan jouluterpankin melkein kokonaan nukahtamatta, torkahin vain vartiksi...onneks heräsin mainosmusiikin ääneen ennenkun se loppui!!
Mites muilla on mennyt ja mitä lahjoja saitte??
Mä sain vaikkast mitä, esim. draculaa, suklaata, sellasen ihanan muistivihkon jonka kannessa on sellanen liikkuva kissa ja muistivihko kyllä tulee ihan tarpeeseen
...hajuvettä, toisenlaista salmiakkia, sukkia, pikkupöksyt (ostin ne itte itselleni ), tpaita, kuulokkeet
Jouluiltaa kaikille
Olipa ihana päivä ja jaksoin katella Samu Sirkan jouluterpankin melkein kokonaan nukahtamatta, torkahin vain vartiksi...onneks heräsin mainosmusiikin ääneen ennenkun se loppui!!
Mites muilla on mennyt ja mitä lahjoja saitte??
Mä sain vaikkast mitä, esim. draculaa, suklaata, sellasen ihanan muistivihkon jonka kannessa on sellanen liikkuva kissa ja muistivihko kyllä tulee ihan tarpeeseen
...hajuvettä, toisenlaista salmiakkia, sukkia, pikkupöksyt (ostin ne itte itselleni ), tpaita, kuulokkeet