Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mie oon päivällisen jälkeen lukenut kirjaa ja torkuin vähän aikaa kun väsytti sikana :unsure::):D
Kumma kun lomalla herää jo klo 7 vaikka voisi nukkua pitkään,mutta työpäivinä tekisi mieli nukkua/ nukuttaisi pitempään o_O

Glögiä ja konvehteja,illalla juustoja, oliiveja ja ehkä leipää tai suolakeksejä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
Jouluiltaa kaikille:)

Olipa ihana päivä ja jaksoin katella Samu Sirkan jouluterpankin melkein kokonaan nukahtamatta, torkahin vain vartiksi...onneks heräsin mainosmusiikin ääneen ennenkun se loppui!!

Mites muilla on mennyt ja mitä lahjoja saitte??:geek::geek:
Mä sain vaikkast mitä, esim. draculaa, suklaata, sellasen ihanan muistivihkon jonka kannessa on sellanen liikkuva kissa:love::love: ja muistivihko kyllä tulee ihan tarpeeseen:oops:
...hajuvettä, toisenlaista salmiakkia, sukkia, pikkupöksyt (ostin ne itte itselleni:p ), tpaita, kuulokkeet(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu ja r0s
Jouluiltaa kaikille:)

Olipa ihana päivä ja jaksoin katella Samu Sirkan jouluterpankin melkein kokonaan nukahtamatta, torkahin vain vartiksi...onneks heräsin mainosmusiikin ääneen ennenkun se loppui!!

Mites muilla on mennyt ja mitä lahjoja saitte??:geek::geek:
Mä sain vaikkast mitä, esim. draculaa, suklaata, sellasen ihanan muistivihkon jonka kannessa on sellanen liikkuva kissa:love::love: ja muistivihko kyllä tulee ihan tarpeeseen:oops:
...hajuvettä, toisenlaista salmiakkia, sukkia, pikkupöksyt (ostin ne itte itselleni:p ), tpaita, kuulokkeet(y)
Iltaa :)
Hyvin tuo on aika menny. Tänään kotona,huomenna lounaan jälkeen anopille.
Mies osti mulle kultaiset korvikset missä punaiset kivet,suklaata.
 
r0s
Jouluiltaa kaikille:)

Olipa ihana päivä ja jaksoin katella Samu Sirkan jouluterpankin melkein kokonaan nukahtamatta, torkahin vain vartiksi...onneks heräsin mainosmusiikin ääneen ennenkun se loppui!!

Mites muilla on mennyt ja mitä lahjoja saitte??:geek::geek:
Mä sain vaikkast mitä, esim. draculaa, suklaata, sellasen ihanan muistivihkon jonka kannessa on sellanen liikkuva kissa:love::love: ja muistivihko kyllä tulee ihan tarpeeseen:oops:
...hajuvettä, toisenlaista salmiakkia, sukkia, pikkupöksyt (ostin ne itte itselleni:p ), tpaita, kuulokkeet(y)

Iltaa!

Mä sain suklaata ja olutta mikä sopii suklaan kera. Ni ja uuden puutein kuopukselta.

Ni ja sit saan espanjanmatkan kunhan tilaan sen. Itseltäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä