Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heräsin aamulla niin tunto täysin pois kädestä, olin nukkunut päällä.
Sitten kävin pesee hanpaat ja sitten suihkutin sukusoluja ja sitten iski täydellinen voimattomuus. Nyt alan virkoamaan, suihkuun ja jouluostoksille. Kirpparilla käväsen ja sitten makkikset haen vielä, ne on tämän vuoden viimeiset tai toiseksi viimeiset, tammikuussa en syö makkiksia Ollenka. Aloitan punnitusketjun, kaikki mukaan.
 
Halaukset teille:love: Mä heräsin myös yöllä kun oli järkyttävä jano mut en jaksanut mennä juomaan, nyt on kurkku kipeä enkä tiedä johtuuko tuosta kun en silloin juonut vai onko se hiivatin flunssa iskemässä mullekkin(n) Meillä on tytöillä ollut muutaman päivän flunssaa ja kurkkukipua. Jostain syystä meillä alkaa sairastelut aina just joulun korvillao_O
Toivottavasti ei flunssa iske !
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Halaukset teille:love: Mä heräsin myös yöllä kun oli järkyttävä jano mut en jaksanut mennä juomaan, nyt on kurkku kipeä enkä tiedä johtuuko tuosta kun en silloin juonut vai onko se hiivatin flunssa iskemässä mullekkin(n) Meillä on tytöillä ollut muutaman päivän flunssaa ja kurkkukipua. Jostain syystä meillä alkaa sairastelut aina just joulun korvillao_O
kiitos.
toivottavasti ellimaarilla ei sairastella joulua.
tuttua tuokin.

mulla ei ole edes käsilaukkua.:unsure: vähät tavarat kulkevat hyvin takin taskussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä