@Wintersun Heh oon tuota lyhennettä miettiny mikä se on eikä käyny mielessäkää! Mulla ilmeisesti siis pp 8 tänään.
Kai se voi joo, mutta oon lukenut liikaa täältä:@Ananas90 jos muistan oikein, sulla taisi olla sama dpo kuin mulla ?
Eli voihan se plussaksi vielä muuttua jos nyt vasta dpo10
toivon ainakin että teille käy niin
No voi paska, menin mieheltä salaa testaamaan ja negahan minullekin pamahti näyttöönKai se voi joo, mutta oon lukenut liikaa täältä:
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
Ja muutenkin googlannut liikaa
Muoks. Yritän myös pitää pään kylmänä, kun ketuttaa se one step testi
Sama täällä palelun suhteen mutta jos palelee normaalia enemmän niin siitä voi EHKÄ jotain päätellä@Unimaa minulla tuo palelu on kyllä ihan normaalia ainakin tähän vuoden aikaan
Pelottaa aika paljon, kun ei ole yhtään tärpännyt olo, mutta kyllä sekin tässä viikon sisällä selviää sitten
Ovislimat, kuten tasavahvat viivat ovistestissäkin tarkoittavat oviksen olevan tuloillaan.Huomenta,
useamman kuukauden keskustelua seuranneena, voisin hypätä itsekin kanssanne jännäämään.
Minulla ikää 32 ja miehellä 35. Ennestään lapsia kolme (12, 10 ja 3v). Neljännen yritystä takana nyt 6kk. Tässä kierrossa lisättiin hieman panoksia ja ollaan molemmat popsittu hampaat irvessä macaa ja minä oon ottanut pienellä annoksella aspiriinia. Näillä keinoin tuli nuorimmainen vuoden yrityksen jälkeen.
Myös ovistikut on nyt olleet käytössä, vaikka ikinä en ole niihin oikein onnistunut kunnon plussaa saamaan. Nytkin enemmän ehkä hämää, koska tikut näyttävät tasavahvoja viivoja jo toista päivää, mutta olen aika varma, että ovulaatio on tapahtunut jo viimeistään eilen? Torstaina oli kirkkaat limat ja lämpö alhaalla. Eilen valkuaismaista ja lämmöt jo 36.9. Kauan teillä pysyy viivat tikuissa?
Mies lähti reissuun ja talleteltu on ahkerasti tiistai/keskiviikko yöhön asti. Jos ovis ollut eilen perjantaina, niin mahtaakohan olla mitään toivoa
Voisin tulla listalle mukaan nyt kuitenkin jännäämään.
linneah kp 13/26
vai hyppäänkö suoraan piinalistalle?
linneah dpo1
Eikä Tsemppiä uuteen kiertoon!Moi!
Mäkin nyt palaan tänne. Olin tuolla plussanneiden listalla, mutta todettiin keskeytynyt keskenmeno Nyt on 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja oon nyt neljällä testillä, 3 eri merkillä testannut negan, joten nyt pitäisi olla tää koettelemus ohi ja voi taas siirtyä vauvasta haaveilevien joukkoon. Meille suositeltiin et ootan ensimmäiset menkat ja sit vasta yritetään, mutta päätettiin nyt kuitenkin yrittää jo ennen niitä kun on testi jo nega ja olo hyvä, vuotoo ei oo tullu melkein viikkoon enää. Uskon et kroppa sit tietää onko valmis vai ei. Usko ei kyllä oo kovin korkeella, vaan pelko että jos nyt sen plussan viä joskus sais niin kesken sekin kuitenkin menis...
Mulla ikää jo 39v, joten siinäkin mielessä stressaa tuleeko tästä mitään ja saanko mä koskaan kokea äitiyttä. Eka lapsi siis mulle ja miehelle haaveissa... Listalle en vielä liity, kun ei tietoo vielä kierrosta. Tosin plussanneista vois tietysti siirtää takas haaveileviin jos joku vielä sitä ekan sivun listaa ylläpitää.
En nyt muista kaikkia kenelle piti täällä peukuttaa, mutta ainakin @Wintersun ja @W.we kovasti tsemppiä ja plussatuulia teille Koittakaa malttaa siellä, vaikka varmasti vaikeaa onkin
ja toivottavasti kaikilla muillakin pian tärppäis ja saatais ihania joulu-uutisia
Joo, just noin, että ovisplussa on dpo -1 ja ovis dpo 0.Ite jännitän kans että kuka saa ja toivon mukaan edes joku saisi jouluksi plussan on kyl ihmeen hiljast ollu plussienkaa, mut yleensä hiljasen kk jälkeen tulee plussa sade
mä nyt edelleen sekasin tän dpo jutunkaa eli Ovis plussa oli mulla 14.12 eli 15 ovä on dpo 0, 16 dpo 1 jne? Moon nimittäin eläny elämää kauan niin et ovisplussan jälkeinen on dpo 1
pahoittelut @Shibali ja peukkuja @W.we ja @Wintersun hoitojen alotuksiin.