Joko se tuli teatteriin!!!!Täydellinen joulu. Oli ihan hauska.
Joko se tuli teatteriin!!!!Täydellinen joulu. Oli ihan hauska.
On se ollu jo kuukauden ainaki.Joko se tuli teatteriin!!!!
Oliko siinä hyvännäkösiä verenimijöitä?Mä kattelin tänään V Warsin netflixistä ja en ole varma tykkäsinkö...jotenkin tylsempi kuin muut vampyyrisarjat
No hitto, ja mä ku luulin että tulee vasta 25 pv.On se ollu jo kuukauden ainaki.
Ei ne kyllä mitään sööttejä oleOliko siinä hyvännäkösiä verenimijöitä?
Suomalaine jouluelokuva, vissiin kometiaa.Mikä ihmeen täydellinen joulu?
uuuu, Salvatoori on siinä myös!!!!!Ei ne kyllä mitään sööttejä ole
Toi oikeella puolella oleva tohtori sen sijaan on
Mitä Päätön sulle teki kun ei peukku enää nouse etkä puolustele sitä?Saiturin joulustakin on miljoona eri versioo...
Joo ja hänen irl vaimouuuu, Salvatoori on siinä myös!!!!!
Kuitenkin joku unettavaSuomalaine jouluelokuva, vissiin kometiaa.
Charles Dickensin ehkä hyvä, mutta tässä mitä nyt kyttään yksin, kun pallerot menivät jo nukkumaan, on Jim Carreyn ääniä!Saiturin joulustakin on miljoona eri versioo...
Oon nukahtanut usein leffaan, sen takia en mielellään mene ollenkaan, mutta voi siellä käydä vaikka subieväät syömässä joilushoppailun päätteeks jos leffa on lyhyt ja erittäin hyvä!Kuitenkin joku unettava
Täytyy kahtoa sitten!!!Joo ja hänen irl vaimo
Ai sääkin tykkäät Carreyn elokuvista?Charles Dickensin ehkä hyvä, mutta tässä mitä nyt kyttään yksin, kun pallerot menivät jo nukkumaan, on Jim Carreyn ääniä!
Rakastan kaikkia Carreyn leffoja! Useasti on tullut kytättyä kaikki komediat!Ai sääkin tykkäät Carreyn elokuvista?
Muistan ikuisesti sen kuinka melkein tukehuin limppariin Ace Ventura 2:n takia
Saattaisin nukahtaa lehvateatteriin tuon aikana
Siinä on kyllä hyvä näyttelijä, ainakin komedia puolella!Rakastan kaikkia Carreyn leffoja! Useasti on tullut kytättyä kaikki komediat!
Ja kaveripiirissä me puhutaan Carreytä eli imitoidaan!
Vastaa?Mitä P sulle teki kun ei peukku enää nouse etkä puolustele sitä?
Mutta taas toisaalta, entäs jos reiskalla on pimeälasit?Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.
Mä oon outo mut tykkään kulkea pimeässä, siten että just näkyy tien reunat. Luonnon pimeys on rauhoittavaa, oli mustanvioletti taivas hämäryyttä puhkoi naapurien jouluvalot.
Jos taas laittaa pimeällä taskulampun tms, niin se näyttää vain sen valokiilan alueen ja muu pimenee. Ties mikä raiskaaja-Reiska sieltä hyökkäilee sit.
Niin, taikka pullahiiri!!!Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.
Mä oon outo mut tykkään kulkea pimeässä, siten että just näkyy tien reunat. Luonnon pimeys on rauhoittavaa, oli mustanvioletti taivas hämäryyttä puhkoi naapurien jouluvalot.
Jos taas laittaa pimeällä taskulampun tms, niin se näyttää vain sen valokiilan alueen ja muu pimenee. Ties mikä raiskaaja-Reiska sieltä hyökkäilee sit.
Voin taata että et tuu nukahtamaan, jos meet sen kattomaan.Saattaisin nukahtaa lehvateatteriin tuon aikana
Siinä on kyllä hyvä näyttelijä, ainakin komedia puolella!
No se ois kiva! Hangella pullanmuruja ja hiirenjälkiä!Niin, taikka pullahiiri!!!
Tiedätkö, Echo, jos tuntisit mut paremmin niin tykkäisit minusta ja heti raakasti.Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.