Kysy vaimolta, hän on kuitenkin sheivannut sillä salaaTää on huonosti hoidettu. Partakone on vaan rikki ja höylä vaihteeksi kateissa
Kysy vaimolta, hän on kuitenkin sheivannut sillä salaaTää on huonosti hoidettu. Partakone on vaan rikki ja höylä vaihteeksi kateissa
kysymys oli epekillehttps://www.foodie.fi/entry/meetvursti-450g/6408083505568
Ootkos huomannut, mitä ttörkyä on sotkettu tuohon?
Eihän edes ollut kysymystä?kysymys oli epekille
Kyllä jo syytin häntä, mutta ei ainakaan ole tunnustanut vieläKysy vaimolta, hän on kuitenkin sheivannut sillä salaa
Ja kalamies saa seuraavan kerran ajella partaansa kalan hajuisella höylällä...Kysy vaimolta, hän on kuitenkin sheivannut sillä salaa
En ole ikinä kalanhajuiseen toosaan törmänny.Ja kalamies saa seuraavan kerran ajella partaansa kalan hajuisella höylällä...
Ne voi pestä.Hankalaa, sormet ja parta on sitten ihan sooseissa
Parikin, ootkos huomannut?Eihän edes ollut kysymystä?
Eihän niissä ole kalaa minkään vertaa, jauhoja vaan.Mun tekee mieli kalapuikkoja ja se on ainakin kalamiehen syy. Ehkä
KulliinnuppiinMihin muuten te käytätte texas petee kuin wingseihin?
Itte en niistä niin välitä, mutta joskus olen laittanut wokkikanan joukkoon..
no nii, sillä lailla *sydän*Kulliinnuppiin
Pppeerrrrkeleeen ppaulaEihän niissä ole kalaa minkään vertaa, jauhoja vaan.
En käytä peteä. Teen marinaadit itse ja käytän kukkosoosia, jos haluan tulisuuttaMihin muuten te käytätte texas petee kuin wingseihin?
Vat? Eikun ei... hyino nii, sillä lailla *sydän*
Niin kännissä niin ei vaan kykeneParikin, ootkos huomannut?
Ja mikä noista aineksista ei kuulu kunnolliseen meetwurstiin?
Joo kukkosoosi on kanssa hyvää ja sitä pitää olla ainaEn käytä peteä. Teen marinaadit itse ja käytän kukkosoosia, jos haluan tulisuutta
Lähes kaikkeen kanaan wingsejä vaan on helpoin oikein uittaa siinä soosissa ja kun niitä pitkään paistaa uuniritilällä niin lähtee ylimääränen rasvakin poisMihin muuten te käytätte texas petee kuin wingseihin?
Tuon takia et niihin olekkaan koukkuuntunutEn käytä peteä. Teen marinaadit itse ja käytän kukkosoosia, jos haluan tulisuutta
Mulle tuli joskus kammo niihin siipiin, kun kyläpaikassa sain eteeni sellasia kasan ja olivatkin olleet uunissa (mun makuun) liian vähän aikaa, eli se nahka oli sellanen löllöLähes kaikkeen kanaan wingsejä vaan on helpoin oikein uittaa siinä soosissa ja kun niitä pitkään paistaa uuniritilällä niin lähtee ylimääränen rasvakin pois
Minä en koukkuunnu, minä koukutanTuon takia et niihin olekkaan koukkuuntunut
Tai sitten liian matalassa lämpötilassa. Kyllä wingsit pitää olla rapeita, mieluiten hiiligrillistäMulle tuli joskus kammo niihin siipiin, kun kyläpaikassa sain eteeni sellasia kasan ja olivatkin olleet uunissa (mun makuun) liian vähän aikaa, eli se nahka oli sellanen löllö