vierailija
Ja nyt alkaa olla muisti hukassaAattelin katella linnanjuhlat poppareilla herkutellen
Maissista sairastuu niinku sisältäpäin, kuten se maissikoisan toukkakin tekee
Ja nyt alkaa olla muisti hukassaAattelin katella linnanjuhlat poppareilla herkutellen
Fisu on hyvää.Onko sekin hänen syytään?
Kavereiden kesken on ihan reilu Fisuäijä.
Tottakai on
No ei ole, eikun siis on, no ei....onpas....eipäs ole No on on No ei varmana ole Juupas
Oho, mieli jakautui hetkeksi
Muistatko tuota ketjua? Oliko sulla siinä mitään?Hyvänen aika sentään, en herätessä tiennyt pitkään toviin mikä päivä nyt on tai missä olen tai mik valuutta...
Niinkin voi käydä Ei muuta ku huomena aineet kaupasta ja paisteleenTekis mieli lettuja ja se on Kalamiehen syytä
https://www.foodie.fi/entry/meetvursti-450g/6408083505568Kaqikkea kauniita asioita haluan sanoa ---
https://www.foodie.fi/entry/meetvursti-450g/6408083505568
Ootkos huomannut, mitä ttörkyä on sotkettu tuohon?
Mä söin joskus kylässä itsetehtyjä kalapuikkoja ja ne oli tosi hyviäMun tekee mieli kalapuikkoja ja se on ainakin kalamiehen syy. Ehkä
Aina olen tuota luullut, vitun kalamies!Mun tekee mieli kalapuikkoja ja se on ainakin kalamiehen syy. Ehkä
Ookkonä vähän hienohelma?Wingsit on hyviä, mutta en oikein tykkää syödä käsin. Sen takia meillä on wingsejä harvemmin
Tai etelään.katso liitettä 8937
Saadaankohan länsi Suomeen luminen joulu?
NiinpäTai etelään.
En otaAina olen tuota luullut, vitun kalamies!
Nyt ihan rauhassa otat lihapullia
Ei sille mitään voi, jos haluavat kalamiehenpuikkoaAina olen tuota luullut, vitun kalamies!
Nyt ihan rauhassa otat lihapullia
Hankalaa, sormet ja parta on sitten ihan sooseissaOokkonä vähän hienohelma?
Me ollaan lähes tulkoon wingsien suurkuluttajia...koska texas pete-kastike
Tottakai Mä oon tilannut lunta koko maahan tai ainaki sinne ja tännekatso liitettä 8937
Saadaankohan länsi Suomeen luminen joulu?
Niin juu ku sul on se parta Ei mun miehen parta kyllä oikeastaan sotku, viikset kyllä vähänHankalaa, sormet ja parta on sitten ihan sooseissa
Tää on huonosti hoidettu. Partakone on vaan rikki ja höylä vaihteeksi kateissaNiin juu ku sul on se parta Ei mun miehen parta kyllä oikeastaan sotku, viikset kyllä vähän