Ruuaksi muuten valikoitui samaa kuin @krut :in ruokapöydästä löytyi, eli lohta ja perunamuusia Illalle löytyy vielä wingsejä
otatit/OTIT? pois sen linkin jossa kerrottiin, kuinka valtavasti niitä kertyy hanavesiin eikä niitä pysty ottamaan pois. Mitä haitaa, jos ihmiset saavat siitä tietää?sun tarttee tarkistuttaa sun lääkitys
Wingsit on hyviä, mutta en oikein tykkää syödä käsin. Sen takia meillä on wingsejä harvemminRuuaksi muuten valikoitui samaa kuin @krut :in ruokapöydästä löytyi, eli lohta ja perunamuusia Illalle löytyy vielä wingsejä
Mä laitan kans aina kaurahiutaleita joukkoon Ja mä teen yleensä räiskäleitä, vaikka tykkään kaikista lätyistä niin enempi ihan ohuista, ja sit kun onnistuu tekeen ihanan pitsireunan jossa ulkoreuna vähän rapsakka*pyyhkii kuolaa*
kappas, onki mun onnenpäiväMä annan ruutikselle
Eiks hän oo mies?kappas, onki mun onnenpäivä
Ei aqela ole miesEiks hän oo mies?
Muoks. Ja siis ihan fine mulle
Hyvänen aika sentään, en herätessä tiennyt pitkään toviin mikä päivä nyt on tai missä olen tai mik valuutta...
kappas, onki mun onnenpäivä
Nouu, vaihdoin nikin. Edellisen kanssa oli ongelma. Niin ja sä oot ollut jo mun pöksyissä.Eiks hän oo mies?
Muoks. Ja siis ihan fine mulle
Rakas Jeesus kultaseniNouu, vaihdoin nikin. Edellisen kanssa oli ongelma.
Kaqikkea kauniita asioita haluan sanoa Kalamihelle koska muuten menee moderointiin.Tekis mieli lettuja ja se on Kalamiehen syytä
Mun tekkee mieli jotakin muuta.Tekis mieli lettuja ja se on Kalamiehen syytä
Ookko nää kännissä?Kaqikkea kauniita asioita haluan sanoa Kalamihelle koska muuten menee moderointiin.
Sanon kuiten että kalamies.
MahtavaaMä en oo syönyt mitään missä on sokeria kolmeentoista päivään.
No onko sekin mun syytä?Mun tekkee mieli jotakin muuta.
Kiitos kauneista sanoistaKaqikkea kauniita asioita haluan sanoa Kalamihelle koska muuten menee moderointiin.
Onko sekin hänen syytään?Mun tekkee mieli jotakin muuta.
Kavereiden kesken on ihan reilu Fisuäijä.Kaqikkea kauniita asioita haluan sanoa Kalamihelle koska muuten menee moderointiin.
TottakaiNo onko sekin mun syytä?
Kiitos kauneista sanoista