vierailija
Sunhan piti muuttaaMulle mahtuis kanssa tollanen, on pikkasen ylisuuri olohuone ja oon katellut maskusta ja jyskistä sopivaa...
Sunhan piti muuttaaMulle mahtuis kanssa tollanen, on pikkasen ylisuuri olohuone ja oon katellut maskusta ja jyskistä sopivaa...
NYT STANA NUKKUMAAN
Eikö muka nukuta
Iltapäivällä ja illalla on vasta pelejä, saa siis nukkua pitkään. Koiranki vein äsken ulos ni senkään puolesta ei tartte aamulla nousta.Eikö muka nukuta
Aamulla on taas sulla kuitenkin treeniä ja menoa.. Nyt kannattaa mennä nukkumaan.
Siihen riittää varmaan hyvin joku aasialainen!Voi kun m1ehellä on hankalaa... Tarvitsee laitteet ihan ulkoavaruudesta asti saamaan kullinsa pystyyn...
Niin?Sunhan piti muuttaa
Ai kattoo jääkiekkoo?Kyllä mä ajattelin tehdä kohta jotakin sellaista mikä alkaa väsyttämään.
Semmosta kumiverkkoa istuintyynyjen alle, mitä ruukataan laittaa mattojen liukuesteeksi, on hyväMutta vähän vaiva kun tyynyt ei pysy paikoillaan meidän menossa! Oon ostanu jo tarranauhaa, et senku viel sais ommeltua!
oisit menny ajoissa nukkumaan miinkuin määMeni sitten lakanoissa pyöriskelyks koko yö
Huomenta
varmaan pepsiä tai sitä xeroa nauttinut taas, ei pystyoisit menny ajoissa nukkumaan miinkuin mää
sun tarttee tarkistuttaa sun lääkitysvarmaan pepsiä tai sitä xeroa nauttinut taas, ei pysty
Synkkää näyttää olevan
Mie laskin jouluintoilun eilen irti ja pistin kuusen jo koreaksi . Mutta mitäs tänään touhutaan ja etenkin mitä syödään ? Ihan lyö ideapankki tyhjää . Ilma ei ainakaan houkuttele ulkoilemaan. Onneksi sentään hiihtoja taitaa tulla .
Nyt kävi mielenpäällä nachokana idea. Kylkeen jos laittaisi lohkopottuja ja salaatin.Synkkää näyttää olevan
Itsellä kans kyllä isona kysymyksenä taas, mitä tänään syötäisiin? Jotain hyvää olis kiva koska viikonloppu, jotain erilaistakin mutta kun aika on vähän kortilla ja mielikuvitus ei nyt raksuta yhtään ruokasektorilla
Eli jos/kun keksit niin tulehan kertomaan josko itekkin saisin ideaa
Huomenta, otahan kupillinen .Huomenta
KiitosHuomenta, otahan kupillinen .