vierailija
Tässä on suomalaisten kansallissnapsi! Tarvitset vain kolme ainesosaa - aloita lenkkimakkarasta ja KossustaTätä sen olla pitää
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/201712052200583150
Tässä on suomalaisten kansallissnapsi! Tarvitset vain kolme ainesosaa - aloita lenkkimakkarasta ja KossustaTätä sen olla pitää
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/201712052200583150
Sisko ja hänen kaverit olivat heittäneet joskus teineinä hampunlehtiä kiukaalle, sen jälkeen olikin ollut todella mielenkiintoiset löylytVähän olutta löylyveteen, niin se riittää aromiksi. Mulla lukee saunan seinällä, että saunassa ei kuulu tehdä mitään, mitä voi tehdä saunan ulkopuolella
Nouu..Kohta itsenäisyyspäiväsauna!
Aito suomalainen ottaa niin kovat löylyt että taju meinaa lähteä ja välillä käyään juomassa pullo kossua jotta jutut vain härskiintyy kierros kierrokselta. Sitten kiukaalle heitetään lenkkimakkaraa ja kun ne on valmiit haetaan lumihangesta kaljat joilla huuhdellaan makkara alas!
Mun suomalainen sauna: kasvonaamioita, aromaattista löylytuoksua, ihon kuorintaa, karvojen ajelua, musiikkia ja lisäksi joskus masturbointia!
Tässä on suomalaisten kansallissnapsi! Tarvitset vain kolme ainesosaa - aloita lenkkimakkarasta ja Kossusta
Oluesta tulee kamala tuoksu.Vähän olutta löylyveteen, niin se riittää aromiksi. Mulla lukee saunan seinällä, että saunassa ei kuulu tehdä mitään, mitä voi tehdä saunan ulkopuolella
Kerran lapsena pissasin löylykauhaan ja heitin kiukaalle.. Se vasta pahalle haisi ja se haju hiipi esiin vielä monta saunomis kertaaVähän olutta löylyveteen, niin se riittää aromiksi. Mulla lukee saunan seinällä, että saunassa ei kuulu tehdä mitään, mitä voi tehdä saunan ulkopuolella
Sitä sekoitetaan vähän löylyveteen. Antaa mukavan tuoksun.Oluesta tulee kamala tuoksu.
Rippileirillä yksi päätti kusta kiukaalle. Onneksi pääsin itse ulos saunasta ennen kuin olisin hengittänyt höyrystynyttä kustaKerran lapsena pissasin löylykauhaan ja heitin kiukaalle.. Se vasta pahalle haisi ja se haju hiipi esiin vielä monta saunomis kertaa
Juu juu, laitetaan veteen. Mies tykkää, minä en.Sitä sekoitetaan vähän löylyveteen. Antaa mukavan tuoksun.
Lenkkimakkaraa hillosipuleita ja kossua eikö olekkaan sun lemppari
Rippileirillä yksi päätti kusta kiukaalle. Onneksi pääsin itse ulos saunasta ennen kuin olisin hengittänyt höyrystynyttä kusta
Niin tulee, PAHA HAJU!Oluesta tulee kamala tuoksu.
Mun isäpuoli teki noin kun olin muksu ja hyi helv*etti ku se haisi kaameelle Ei sielä saunassa meinannu pystyä oleen mut olin sen verran pieni etten yksin voinu poiskaan mennäSitä sekoitetaan vähän löylyveteen. Antaa mukavan tuoksun.
Juu-u yksi kusi joo.Rippileirillä yksi päätti kusta kiukaalle. Onneksi pääsin itse ulos saunasta ennen kuin olisin hengittänyt höyrystynyttä kusta
Niin tulee, PAHA HAJU!
En voi sietää mitään kaljaan liittyvää, paitsi koffin logo koska Hifk, vaikka Jokerit onki parempia!
Nyhveröt, mukava tuoksu se. Ja väärinkäsitysten välttämiseksi sanottakoon etten kuitenkaan juo oluttaMun isäpuoli teki noin kun olin muksu ja hyi helv*etti ku se haisi kaameelle Ei sielä saunassa meinannu pystyä oleen mut olin sen verran pieni etten yksin voinu poiskaan mennä
Kyllä, näin se on. Ellu on taas kerran oikeassaOlut haisee ja olut maistuu pahalle...noin, nyt se tuli sanottua.
Paitsi saunassa!Olut haisee ja olut maistuu pahalle...noin, nyt se tuli sanottua.
Roiskit vaan kiukaalle ja myrkytät niillä hajuhaitoilla kaikki muutkinNyhveröt, mukava tuoksu se. Ja väärinkäsitysten välttämiseksi sanottakoon etten kuitenkaan juo olutta
No niinpä!Etenkin saunassa!
En tietenkääm roiski väkisin, jos joku ei halua. Ja makuasioista ei sovi kiistelläRoiskit vaan kiukaalle ja myrkytät niillä hajuhaitoilla kaikki muutkin
Näinhän se onEn tietenkääm roiski väkisin, jos joku ei halua. Ja makuasioista ei sovi kiistellä
Juuri näin. Minulla on niin kehittynyt makuNäinhän se on
Ymmärsin kyllä hygieniasta jo teininä Jotkut ei ymmärrä ikinä eikä pese käsiä edes vessassa käynnin jälkeen...Juu-u yksi kusi joo.
Oot kyllä melkonen keppostelija!
Kyä näin o*nostaa nenän pystyyn Kalamiehen eessä ja tuhahtaa* Tuh!Kyllä, näin se on. Ellu on taas kerran oikeassa