Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo, kyllä mä sen jo takusinkin, ettei Echossa suurempia vikoja ole, eikä ehkä pieniäkään
Juu ei naisen ikääntyminen nyt ole mikään kaikkein mairittelevin aihe näin naisena ottaa esille, joten voit olla varma että tuo mun päivällä ollu ruikutus ei oo huomiohoroilua.

Mutta on mussa vikoja...vakavia valuvikoja, nykyisin pintastruktuurikin rapistuu ja kropassakin heittää lujuuslaskelmat iän myötä häränpyllyä!
 
r0s
Tiiättekö. Melkis vituttaa. Mutta mua ei alkuunkaan niin paljoa mitä miestä.

Ku ideana oli viettää espanjassa pari viikkoa helmikuun lopussa, maaliskuun alussa. Ja postissa tulla tupsahti kertausharjoituskutsu miehelle just siihen väliin. :ROFLMAO: :cautious:

Mä luulin, ettei kertauksiin edes pyydetä nelikymppisiä vaan paskat.

No, katsotaan, saako se kiemurreltua itsensä jollain tavalla vapaaksi moisesta. Kaksi kertaa on jo onnistunut...:whistle:
 
Tiiättekö. Melkis vituttaa. Mutta mua ei alkuunkaan niin paljoa mitä miestä.

Ku ideana oli viettää espanjassa pari viikkoa helmikuun lopussa, maaliskuun alussa. Ja postissa tulla tupsahti kertausharjoituskutsu miehelle just siihen väliin. :ROFLMAO: :cautious:

Mä luulin, ettei kertauksiin edes pyydetä nelikymppisiä vaan paskat.

No, katsotaan, saako se kiemurreltua itsensä jollain tavalla vapaaksi moisesta. Kaksi kertaa on jo onnistunut...:whistle:
Eikös se ole nykyään korkeempi se ikäraja?
Mutta harmi kun ette pääse tai siis jos ette nyt sitte pääse, kun sä olet sitä niin oottanut:unsure:(n)
 
Tiiättekö. Melkis vituttaa. Mutta mua ei alkuunkaan niin paljoa mitä miestä.

Ku ideana oli viettää espanjassa pari viikkoa helmikuun lopussa, maaliskuun alussa. Ja postissa tulla tupsahti kertausharjoituskutsu miehelle just siihen väliin. :ROFLMAO: :cautious:

Mä luulin, ettei kertauksiin edes pyydetä nelikymppisiä vaan paskat.

No, katsotaan, saako se kiemurreltua itsensä jollain tavalla vapaaksi moisesta. Kaksi kertaa on jo onnistunut...:whistle:
Ai jai, toivottavasti ei tarvi mennä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
Juu ei naisen ikääntyminen nyt ole mikään kaikkein mairittelevin aihe näin naisena ottaa esille, joten voit olla varma että tuo mun päivällä ollu ruikutus ei oo huomiohoroilua.

Mutta on mussa vikoja...vakavia valuvikoja, nykyisin pintastruktuurikin rapistuu ja kropassakin heittää lujuuslaskelmat iän myötä häränpyllyä!
Voit luotamuksella ottaa vastaan mitä sanon sulle Nainen ei menetä kauneuttaan vanhentuessaan, kauneus muuttuu, mutta ei katoa. Jotkut naiset jopa kaunistuvat vanhetessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
:p

mies on kuin soitin

20-vuotiaana hän on kuin huilu, ei tarvitse lainkaan viritystä ja soi vaikka koko päivän.

30-vuotiaana hän on kuin viulu, viritetään 15 minuuttia ja soi sitten tunnin.

40-vuotiaana hän on kuin sello, viritetään tunti ja soi sitten 15 minuuttia.

50-vuotiaana hän on kuin rummut, paljon melua, mutta oikeaa säveltä ei tahdo löytyä.

60-vuotiaana hän on kuin harppu, viritetään viritetään mutta soittajaa ei tahdo löytyä.

70-vuotiaana hän on kuin piano, viritetään koko päivän ja illalla tulee joku toinen joka soittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis

Yhteistyössä