halausTunnen jo...kerkesin unohtaa asian, mutta kun luin ketjua niin todellisuus pamahti päin näköä...
halausTunnen jo...kerkesin unohtaa asian, mutta kun luin ketjua niin todellisuus pamahti päin näköä...
Jos siinä on vähän huomiohoon vikaa?!Siis mitä hittoa? Echohan on nuorempi kuon mä. Miten niin muka raihnas tai elähtänyt?
Kiitos. ja mulla on vajaan viikon päästä synttäritkin *masentaa*halaus
Sie oot hyvä semmosena ku ootKiitos. ja mulla on vajaan viikon päästä synttäritkin *masentaa*
Niinhän se taitaa olla kiitos sinulle kivoista sanoista.Sie oot hyvä semmosena ku oot
Jokaiselle tulee myös ikää lisää ja kaikenlaista. Ei kukaan pysy samanlaisena ku nuorena.
Toivottavasti vietät mukavat synttärit.
Mä kaivoin eilen ison määrän kissan leluja pois sohvan alta...oli palloo, korkkia, kissanminttuhiiriä...oli vaikka mitä ja kohta ne on taas takas samassa jemmassaSiinä on neiti lempipuuhassa,keittiönmatto kasaan ja raksut piiloon maton alle katso liitettä 8895 katso liitettä 8896
Tuu tänne sillon niin me lauletaan sulleKiitos. ja mulla on vajaan viikon päästä synttäritkin *masentaa*
Toivottavasti ei kuolla liian aikaisin, ettei loppupalkinto jää saamattaParemmiksi ihmisiksihän me muututaan päivien kuluessa.
Tuu tänne sillon niin me lauletaan sulle
Hah,juu kissanleluja löytyy aina kasat sohvien ja tv-tason altaMä kaivoin eilen ison määrän kissan leluja pois sohvan alta...oli palloo, korkkia, kissanminttuhiiriä...oli vaikka mitä ja kohta ne on taas takas samassa jemmassa
Kissa panee me sinne piiloon, että sais uudet lelutHah,juu kissanleluja löytyy aina kasat sohvien ja tv-tason alta
Joo, kyllä mä sen jo takusinkin, ettei Echossa suurempia vikoja ole, eikä ehkä pieniäkäänEcho ei kyllä mikään huomiohoo ole ja se mitään ruikutusta ole, jos purkaa pahaamieltään täällä.
Hyvähän se on saada sisältään pois eikä pitää kaikkea pahaamieltä itessään
Leikkiessä menee usein sohvan tai tv-tason alle lelu eivätkä saa enää pois sieltä itse. Hertta ainakin rakastaa paria lelua niin paljon ettei luovu niistä vaikka saisi uusia lelujaKissa panee me sinne piiloon, että sais uudet lelut
Joulupukki tahtoo sun saappaat omakseenHaluaako kukaan saappaita?
Mun mustat maiharit?Joulupukki tahtoo sun saappaat omakseen
Joo, hän on sellanen heviPukki.Mun mustat maiharit?
Ajattelin,että sinä olisit halunnut mustat talvisaappaat numeroa kolme kuusJoo, hän on sellanen heviPukki.
Mulle mustat nahkasaappaat.Leikkikää sievästi hetki, Algoma lähtee aamupalakahville tuonne ostariin
Haluaako kukaan saappaita?
Ja ruoskaMulle mustat nahkasaappaat.
eli ns. suihinottosaappaatMulle mustat reiteen asti yltävät nahkasaappaat 10cm koroilla.