normihomma aviossa olevilla
normihomma aviossa olevilla
Ei ainakaan tipu neulasia
Ei tipu.Ei ainakaan tipu neulasia
nonni, vonkasin turhaanEi tipu.
No en mä nyt vielä ole. Mut nyt se prosessi on alkanu, eli 40 vuoden nahistuminen.Siis mitä hittoa? Echohan on nuorempi kuon mä. Miten niin muka raihnas tai elähtänyt?
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51OL1O0wD0L._UL1001_.jpgNo en mä nyt vielä ole. Mut nyt se prosessi on alkanu, eli 40 vuoden nahistuminen.
Ei tästä ainakaan nuorruta, iho parane eikä avaruudesta tule joku magneetti joka uhmais Maan vetovoimaa ja vetäis mun kropan osia ylöspäin.
Ihan takuulla mun joulukuusesta otettu mallikuva
täällä piha on lumessaHuomenta kaikille. Pistäkää nastat jalkaan, jos lähdette kävellen jonnekin. Meidän piha on aivan jäässä
KM-varoitus koski Ruuhka-Suomeatäällä piha on lumessa
kun tienaa rahaa niin pääsee myös lempipuuhaani eli maksamaan verojaTääl, Helsingin jossain, o ihan sulaa. Mikä on hyvä, koska kalenteria tarkkaan tuijottamalla löytyi pari toimivaa pätkää espanjanreissuille kertauskärsimyksestä huolimatts ja rahaa on siis tienattava.
Oon koko helmikuun tienaamatta. Ja osan maaliskuusta. Ehkä vähän tammikuutakin. Ja just nyt aamun ekat kaksi tuntia.kun tienaa rahaa niin pääsee myös lempipuuhaani eli maksamaan veroja
taitais sun hommissa olla muutenkin hankalia työkuukausia joten on hyvää aikaa vetää lonkkaa etelän lämmössäOon koko helmikuun tienaamatta. Ja osan maaliskuusta. Ehkä vähän tammikuutakin. Ja just nyt aamun ekat kaksi tuntia.
Eli jonnekin tarkoittaa teidän pihaa, eli nastat jalkoihin kun tullaan stalkkaamaan suaHuomenta kaikille. Pistäkää nastat jalkaan, jos lähdette kävellen jonnekin. Meidän piha on aivan jäässä
Käydään turkkuses illalla.Eli jonnekin tarkoittaa teidän pihaa, eli nastat jalkoihin kun tullaan stalkkaamaan sua
No mikä ettei kun oikein kutsu saatiin...täytyy vaan ne hiivatin nastat ensiks hommata jalkoihinKäydään turkkuses illalla.
Mun pitää ostaa uudet. Vanhat on aika kuluneet.No mikä ettei kun oikein kutsu saatiin...täytyy vaan ne hiivatin nastat ensiks hommata jalkoihin
Mulla taas ei ole ja KM:n pihalle ei saa käsittääkseni ilman mennäMun pitää ostaa uudet. Vanhat on aika kuluneet.
Käydään eka ostamassa.Mulla taas ei ole ja KM:n pihalle ei saa käsittääkseni ilman mennä