Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siksi että koen että sananvapauttani rajoitetaan, sekä minua estet''n puhumasta asioista niiden omalla nimellä, lisäksi tämä aiheuttaa sekaannusta etten vastaa minulle esitettyihin kysmyksiin, vaikka pyrin vastaamaan jokaiseen, mutta ne jää m0den haaviin.

Perustan oman sivuston ja alan ite m0deksi, pitäs keksii sille vielå joku nimi, ja joo, tulee olemaan kaupallinen, kuulen ja kassakoneen kilinän.

Lähen nyt litliin, heippa

Miksi?

Miksi?

• Tykkää
Reactions: Kais ja KalaMies
Siksi että koen että sananvapauttani rajoitetaan, sekä minua estet''n puhumasta asioista niiden omalla nimellä, lisäksi tämä aiheuttaa sekaannusta etten vastaa minulle esitettyihin kysmyksiin, vaikka pyrin vastaamaan jokaiseen, mutta ne jää m0den haaviin.

Perustan oman sivuston ja alan ite m0deksi, pitäs keksii sille vielå joku nimi, ja joo, tulee olemaan kaupallinen, kuulen ja kassakoneen kilinän.

Elähän hermostu siellä:love:
Käyt kattelemassa liiterissä muutamia peppuloita ja tulet taas takaisin kuin uutena miehenä, tanko pystyssä ja mieli pirteänä kuin tontulla konsanaan!!:coffee::coffee:

Ei me sua päästetä täältä minnekään, kuulut kalustoon kato ja silleen..:p:sneaky::barefoot:

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Ainakin robomoden pystyy kiertämään helposti.

Päivää murut :love:
Huonosti nukuttu yö mutta hyvin virkistyi kun kävelin pikkupakkasessa kauppaan.

Illan/ yön aikana on satanut lisää lunta :love:

Vatsakin on täynnä,tein härkäpapusuikalewokkia täysjyvänuudeleilla,porkkanalla ja hapanimeläkastikkeella :p

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä