Miksi?Eikö tämä ois semmoinen ketju mistä mode vois pysytellä pois?
Miksi?Kohta en v1ttu kirjoita enää yhtään viestiä, v1ttu sa4tana p3rkele!
No hyi sentäänHiihdän mieluusti naisten kakkoseen
Miksi?
Miksi?
No hyi sentään
nimim. Exit only!
Ruutis avaa heti kakkosluukunHuomennapa saa avata ensimmäisen kalenteriluukun
Krista lykkisi ihan mallikkaastiNaisten hiihtoa kakkosella
Elähän hermostu sielläSiksi että koen että sananvapauttani rajoitetaan, sekä minua estet''n puhumasta asioista niiden omalla nimellä, lisäksi tämä aiheuttaa sekaannusta etten vastaa minulle esitettyihin kysmyksiin, vaikka pyrin vastaamaan jokaiseen, mutta ne jää m0den haaviin.
Perustan oman sivuston ja alan ite m0deksi, pitäs keksii sille vielå joku nimi, ja joo, tulee olemaan kaupallinen, kuulen ja kassakoneen kilinän.
Lähen nyt litliin, heippa
Ainakin robomoden pystyy kiertämään helposti.Siksi että koen että sananvapauttani rajoitetaan, sekä minua estet''n puhumasta asioista niiden omalla nimellä, lisäksi tämä aiheuttaa sekaannusta etten vastaa minulle esitettyihin kysmyksiin, vaikka pyrin vastaamaan jokaiseen, mutta ne jää m0den haaviin.
Perustan oman sivuston ja alan ite m0deksi, pitäs keksii sille vielå joku nimi, ja joo, tulee olemaan kaupallinen, kuulen ja kassakoneen kilinän.
Lähen nyt litliin, heippa
Huomennapa saa avata ensimmäisen kalenteriluukun
No suklaa tiettyMinkälainen kalenteri sinulla on?
Ainakin robomoden pystyy kiertämään helposti.
Ei kyllä, mutta joskus kattelin että jos ostais
On kun teet aikaa!!!Pystyy, mutta minulla ei ole aikaa turhiin väistöliikkeisiin.
Kirjoita vaan ensiksi: .Pystyy, mutta minulla ei ole aikaa turhiin väistöliikkeisiin.
Etpä sä yksin sillä mitään teeEi kyllä, mutta joskus kattelin että jos ostais
Vähän vaan korjasinKirjoita vaan ensiksi: -
Sitten muokkaa viesti ja kirjoita mitä haluat.
Kode montti kon ontti korseesta penttiM* d* on pe*pust*
Kokeilin jo tuolla lailla,ei onnistu mulla