pääset tekemään lumienkeleitäHeyyy täälläkin tupruttaa nyt ihan täpösellään lunta!!
pääset tekemään lumienkeleitäHeyyy täälläkin tupruttaa nyt ihan täpösellään lunta!!
Ei viitti tonne pihalle mennä...tukkaan tarttuis kuitenki tupakantumppeja ja iso köntsä keltaista lunta sekä muutama kakkapallero...oisin kuin mikäkin kävelevä joulukuusi sen jälkeenpääset tekemään lumienkeleitä
ehkä tosiaan syytä odotella paksumpia hankiaEi viitti tonne pihalle mennä...tukkaan tarttuis kuitenki tupakantumppeja ja iso köntsä keltaista lunta sekä muutama kakkapallero...oisin kuin mikäkin kävelevä joulukuusi sen jälkeen
Arvasin tuon.Mä heräsin klo 2 yöllä
HyhEi viitti tonne pihalle mennä...tukkaan tarttuis kuitenki tupakantumppeja ja iso köntsä keltaista lunta sekä muutama kakkapallero...oisin kuin mikäkin kävelevä joulukuusi sen jälkeen
Etelä-karjalassa tulee vettä.
Lähetään porukalla Lappiin kiusaamaan ruutist...eikun siis pulkkamäkeen!!!Etelä-karjalassa tulee vettä.
täällä on missä laskeaLähetään porukalla Lappiin kiusaamaan ruutist...eikun siis pulkkamäkeen!!!
Ei kai.Ei sitä tiiä,saattaa joku pyörtyä vaikka tai muuta joku mummeli vielä suuttunut
Joo! Ruutis on mun pulkka.Lähetään porukalla Lappiin kiusaamaan ruutist...eikun siis pulkkamäkeen!!!
minusta ei saa hääviä pulkkaa, köli haraa laskiessa vastaan eikä ole puhettakaan pitkistä pellavistaJoo! Ruutis on mun pulkka.
Jooo!Lähetään porukalla Lappiin kiusaamaan ruutist...eikun siis pulkkamäkeen!!!
voi olla ettei naapurin ukon eukko tykkäis hyvääEi kai.
Ruutis selällään ja sä päällä,siin on kiva lasketella mäkeä alasJoo! Ruutis on mun pulkka.
ovela suunnitelmaRuutis selällään ja sä päällä,siin on kiva lasketella mäkeä alas
Jep lumet sulaa...Etelä-karjalassa tulee vettä.
JepRuutis selällään ja sä päällä,siin on kiva lasketella mäkeä alas
Toivottavasti ei kaikkiJep lumet sulaa...
no oikeastaan voisi sulaa kaikki... en nyt oikein pidä lumesta vielä...ehkä sitten lähempänä joulua sitä voisi tulla vastaToivottavasti ei kaikki
täällä on paikkoja missä laueta
Sitte ruutiksen pakaravako olis täynnä lunta ja loskaaRuutis selällään ja sä päällä,siin on kiva lasketella mäkeä alas