Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kävin vaa'alla. Jänskätti.

Ei ois uskonu, että tämä herkkusuu on kesän jälkeen laihtunut 4 kg. :eek:
Syön edelleen kaikkea mut pienempiä määriä, ja sokeria olen vähentänyt melkein puoleen.

Siltikään paino ei ala vielä hyvällä kymmenluvulla, mut (jahka joulurepsahduksesta pääsen) ehkä ensi kesänä saavutan sen oikean kymppiluvun.

Osallistutko ensi vuonna järjestämääni Punnitus-ketjuun?

Syön edelleen kaikkea mut pienempiä määriä, ja sokeria olen vähentänyt melkein puoleen.

Siltikään paino ei ala vielä hyvällä kymmenluvulla, mut (jahka joulurepsahduksesta pääsen) ehkä ensi kesänä saavutan sen oikean kymppiluvun.

(y):love:
Täällä on kans paino menossa alas päin. Mutta Jouluna unohan ja syön hyvällä omalla tunnolla

• Tykkää
Reactions: Elena777
Meinasin muuten eilen illalla sänkyyn mennessä paljastella :eek::unsure::LOL:
Kerkisin riisuuntua pikkupöksyjä lukuunottanatta kun muistin että valoverho on vielä sulkematta ja hipsin sitten tissit paljaana sulkemaan :rolleyes:
Onneksi ei ollu ketään parvekkeella eikä kävely/pyöräilytiellä,jos oisi ollu ja sattunut kahtomaan ni ois nähny sisälle.:oops:

Yhteistyössä