Vaimo aina nipottaa, kun minä pistän housut kintussa kuvia muiden nähtäväksi
No johan nyt on metka. Sehän on luonollinen olotila!
Vaimo aina nipottaa, kun minä pistän housut kintussa kuvia muiden nähtäväksi
Hänen nuoruudessaan neukkulassa ei ollut mitään seksuaaliopetusta eikä alastomuutta, edes isän kanssa ei käyty saunassaNo johan nyt on metka. Sehän on luonollinen olotila!
vaimot nyt on semmosia nipojaVaimo aina nipottaa, kun minä pistän housut kintussa kuvia muiden nähtäväksi
Mä en oo yhtään nipo vaimovaimot nyt on semmosia nipoja
ikeaan lähtiessä pitääkin huolehtia siitä että peba näyttää hyvältäIltaa! Mä sain mun uudet housut tänään postista
Kahdet lähtee palautukseen, persus näyttää niissä ihan kamalalta
Huomenna vapaa päivä ja pitäis lähtee ikeaan
Kävin vaa'alla. Jänskätti.
Ei ois uskonu, että tämä herkkusuu on kesän jälkeen laihtunut 4 kg.
Syön edelleen kaikkea mut pienempiä määriä, ja sokeria olen vähentänyt melkein puoleen.
Siltikään paino ei ala vielä hyvällä kymmenluvulla, mut (jahka joulurepsahduksesta pääsen) ehkä ensi kesänä saavutan sen oikean kymppiluvun.
Huomenta,etkö saanu nukuttua vai aamu muuten pilalla ?Huomenta
Kävin vaa'alla. Jänskätti.
Ei ois uskonu, että tämä herkkusuu on kesän jälkeen laihtunut 4 kg.
Syön edelleen kaikkea mut pienempiä määriä, ja sokeria olen vähentänyt melkein puoleen.
Siltikään paino ei ala vielä hyvällä kymmenluvulla, mut (jahka joulurepsahduksesta pääsen) ehkä ensi kesänä saavutan sen oikean kymppiluvun.
Ei kai se haittaa.Meinasin muuten eilen illalla sänkyyn mennessä paljastella
Kerkisin riisuuntua pikkupöksyjä lukuunottanatta kun muistin että valoverho on vielä sulkematta ja hipsin sitten tissit paljaana sulkemaan
Onneksi ei ollu ketään parvekkeella eikä kävely/pyöräilytiellä,jos oisi ollu ja sattunut kahtomaan ni ois nähny sisälle.
Ei sitä tiiä,saattaa joku pyörtyä vaikka tai muuta joku mummeli vielä suuttunutEi kai se haittaa.
Mä heräsin klo 2 yölläHuomenta,etkö saanu nukuttua vai aamu muuten pilalla ?
minä viideltä kun pihaan pöristeli raktori auraamaan luntaMä heräsin klo 2 yöllä
Mä heräsin klo 2 yöllä
Heyyy täälläkin tupruttaa nyt ihan täpösellään lunta!!minä viideltä kun pihaan pöristeli raktori auraamaan lunta