Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää sinne.
Huh,kerkisin kotiin ja juua päiväkahvit kun piti soitaa vanhalle miehelle ambulanssi,näin ikkunasta kun lyyhistyi/ kaatui.
 
vierailija
Ei ei ei ei voi vtunvtunvttu.:mad:
Nyt täällä rupesi satamaan lunta ja säätietojen mukaan piti alkaa satamaan vasta illalla 20-21 aikaan. Meinasin ehtiä käymään lenkillä ja asioilla ennen lumipyryn alkamista. (n)
 
:eek:

Ai näit omasta ikkunasta... ja menit pelastamaan.
No juu näin,mun mies eka sanoi että naapuri kävelee hitaasti ja mä jäin katsomaan ikkunasta,sitten näin kun lyyhistyi ja jäi makaamaan. Juoksin äkkiä toisen naapurin luo mutta ei hää osanut soitaa hätänumeroon. Ei muuta ku mie soitin ja samalla juoksin naapurin luo.Ambulanssi tuli nopeasti eikä tarvinnut mun antaa ensiapua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Kais
Siis ku vanhat ikkunat on kiinnitetty kitillä jota linnut syövät ni ne eivät vielä ole hoksanneet ettei uudempien ikkunoiden alumiinilstoista oo ravinnoksi.
Mä oon nähänynnä kun lintu pyydysti sellasen möllykkä kärpäsen ikkunan välistä:p
Sitten vanhalla talolla vielä rikkoivat nokillaan ikkuna verkot joka nurkasta nokkimalla(n)
 
vierailija
No juu näin,mun mies eka sanoi että naapuri kävelee hitaasti ja mä jäin katsomaan ikkunasta,sitten näin kun lyyhistyi ja jäi makaamaan. Juoksin äkkiä toisen naapurin luo mutta ei hää osanut soitaa hätänumeroon. Ei muuta ku mie soitin ja samalla juoksin naapurin luo.Ambulanssi tuli nopeasti eikä tarvinnut mun antaa ensiapua.
Huh... onneksi huomasit

Mutta naapuri ei osaa soittaa hätänumeroon o_O:cautious::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä