Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltapäivää!:love:

Karvakuono tuli eilen illalla hakemaan koiraa lenkille ja kun tulivat ulkoa niin pyllistelin siinä eteisessä kaulahuiveja, tumppuja ja pipoja järjestykseen niin Karvis vaan yhtäkkiä ilmeisesti liukastui ja sinne meni hupsista, mua kiikutettiin kammariin kovaa vauhtia.:D
Mä sain sitten oikein kunnolla!:barefoot::D Ja hartaasti!:love:

Aamuyön viimeisellä kerralla oli kyllä niin hellää ja ihanaa, että molemmat herkistyi. Oltiin ihan kiinni toisissamme koko yö ja nukahdettiin niin, että oltiin kyljillämme ja huulet jäi suuteluasentoon, siirryin aamulla kainaloon ja kuuntelin kun sydän pampatteli.:love: Mun unelmien mies ja suurin rakkaus!:love:

Voi kun asiat olisi toisin, että voitaisi olla yhdessä, mutta asiat ovat juuri niin kuin ovat, enkä tiedä muuttuvatko ne koskaan.:notworthy:
 
Jaseonmunkinpuolestatähänkohtaanihanpikainenterjensmorjenspäivääiltaa:)

Nyt on kyllä sanottava että onneks ei todellakaan eikä mitenkään päin ole vapaa-ajan onkelmia kun ihan en oo varma löytyykö moista sanaa edes mun käyttämästä sanakirjasta:confused::D

Eikä oo edes vielä joulukuukaan!

Mutta ihan nopeena oon tässä, toivottavasti sulla pyyhkii hyvästi:). Täällä satelee hissuksiin lunta, yks komistus lähti heti kokeileen irtooko hyvin sivuluisussa, toinen viipotti harkkoihin ja kolmaskin lojautti ulko-oven justäskön kiinni jotta - taitaa omat olla tallella(y)

Mun pitäs kohta vallottaa keittiö, pää vaan lyö tyhjää entisestään eli menyy on aikalailla levällään. Katotaan mitä kaapeista löytyy. Jos haltiakeiutus on kuulolla taikkavaikka sitten se partasuinen hyvänmielentuojakaveri ni vois kits hiukkasesti lähteä puhkumaan aurinkoa ilmoille ja pikkusen tasasempaa eloa eikä tähän hätään tekis yhtään pahitteiksi jos asioitten kliksahduksiakin kuuluis, kiitos:)

Laitan muuten tähän tämmösen viisun soimaan, kun kerkiän. En ollunna aikasemmin kuullukaan mutta tuo hurmuri sanoi tänään soittaneensa sitä koulussa eikä tuo nyt paha ollu ollenkaan:)
Lähetään oottamaan joulutuksen hiippailua:love:
 
Jaseonmunkinpuolestatähänkohtaanihanpikainenterjensmorjenspäivääiltaa:)

Nyt on kyllä sanottava että onneks ei todellakaan eikä mitenkään päin ole vapaa-ajan onkelmia kun ihan en oo varma löytyykö moista sanaa edes mun käyttämästä sanakirjasta:confused::D

Eikä oo edes vielä joulukuukaan!

Mutta ihan nopeena oon tässä, toivottavasti sulla pyyhkii hyvästi:). Täällä satelee hissuksiin lunta, yks komistus lähti heti kokeileen irtooko hyvin sivuluisussa, toinen viipotti harkkoihin ja kolmaskin lojautti ulko-oven justäskön kiinni jotta - taitaa omat olla tallella(y)

Mun pitäs kohta vallottaa keittiö, pää vaan lyö tyhjää entisestään eli menyy on aikalailla levällään. Katotaan mitä kaapeista löytyy. Jos haltiakeiutus on kuulolla taikkavaikka sitten se partasuinen hyvänmielentuojakaveri ni vois kits hiukkasesti lähteä puhkumaan aurinkoa ilmoille ja pikkusen tasasempaa eloa eikä tähän hätään tekis yhtään pahitteiksi jos asioitten kliksahduksiakin kuuluis, kiitos:)

Laitan muuten tähän tämmösen viisun soimaan, kun kerkiän. En ollunna aikasemmin kuullukaan mutta tuo hurmuri sanoi tänään soittaneensa sitä koulussa eikä tuo nyt paha ollu ollenkaan:)
Lähetään oottamaan joulutuksen hiippailua:love:
yleinen tie on just oikia paikka lähteä sudittelemaan kahva edellä, kunnon vetomies ei piittaa liikennesäännöistä tai muusta liikenteestä
 
vierailija
Iltapäivää!:love:

Karvakuono tuli eilen illalla hakemaan koiraa lenkille ja kun tulivat ulkoa niin pyllistelin siinä eteisessä kaulahuiveja, tumppuja ja pipoja järjestykseen niin Karvis vaan yhtäkkiä ilmeisesti liukastui ja sinne meni hupsista, mua kiikutettiin kammariin kovaa vauhtia.:D
Mä sain sitten oikein kunnolla!:barefoot::D Ja hartaasti!:love:

Aamuyön viimeisellä kerralla oli kyllä niin hellää ja ihanaa, että molemmat herkistyi. Oltiin ihan kiinni toisissamme koko yö ja nukahdettiin niin, että oltiin kyljillämme ja huulet jäi suuteluasentoon, siirryin aamulla kainaloon ja kuuntelin kun sydän pampatteli.:love: Mun unelmien mies ja suurin rakkaus!:love:

Voi kun asiat olisi toisin, että voitaisi olla yhdessä, mutta asiat ovat juuri niin kuin ovat, enkä tiedä muuttuvatko ne koskaan.:notworthy:
:confused::eek::poop:(n):whistle::love::mad::ninja:
 
Mä voisin vaihtaa runsaan vuodon kipuihin. Kipua voi hoitaa mutta vuotoon ei voi vaikuttaa.
Riippuu niin kivusta kyllä...
Mä en:eek:
Mun kivut aiheuttaa pahimmillaan rajua oksentelua ja voimakasta ripulia(n)
PCO on se isoin onkelma mun kuukkeleiden aikana:cautious:
*halaaruttaa* naisena olemisen kevyttä kenttäriemutuskaa(n)
Itehän oon ruvennu tekemään jälleen pientä kuolemaa eli kuukaudesta mennään noin viikko ilman särkylääkkeitä mutta menkööt
 
Riippuu niin kivusta kyllä...

*halaaruttaa* naisena olemisen kevyttä kenttäriemutuskaa(n)
Itehän oon ruvennu tekemään jälleen pientä kuolemaa eli kuukaudesta mennään noin viikko ilman särkylääkkeitä mutta menkööt
Mä kestän aika hyvin kipuja. Runsas vuoto on niin epämiellittyvää. Mutta oksennus ja ripuli ei ole kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Iltapäivää!:love:

Karvakuono tuli eilen illalla hakemaan koiraa lenkille ja kun tulivat ulkoa niin pyllistelin siinä eteisessä kaulahuiveja, tumppuja ja pipoja järjestykseen niin Karvis vaan yhtäkkiä ilmeisesti liukastui ja sinne meni hupsista, mua kiikutettiin kammariin kovaa vauhtia.:D
Mä sain sitten oikein kunnolla!:barefoot::D Ja hartaasti!:love:

Aamuyön viimeisellä kerralla oli kyllä niin hellää ja ihanaa, että molemmat herkistyi. Oltiin ihan kiinni toisissamme koko yö ja nukahdettiin niin, että oltiin kyljillämme ja huulet jäi suuteluasentoon, siirryin aamulla kainaloon ja kuuntelin kun sydän pampatteli.:love: Mun unelmien mies ja suurin rakkaus!:love:

Voi kun asiat olisi toisin, että voitaisi olla yhdessä, mutta asiat ovat juuri niin kuin ovat, enkä tiedä muuttuvatko ne koskaan.:notworthy:
Sen kummemmin mitenkään kantaaottaen ollenkaan sanon vaan kun en muusta jummartanu mitään kuin että se on hyvä kun on saanut:) (en osannu oikein painaa mitäkään kuvatusta nii meni tämmöseks:notworthy: )

...jotainko soutaahuopaaemmätiijä- juttua:unsure:?*halaaruttaa* Asiat järjestyy kyllä tavalla tai toisella aina. Ja jos on tahtoa ja halua niin silloin varsinki:)
 
Karvakuono tuli eilen illalla hakemaan koiraa lenkille ja kun tulivat ulkoa niin pyllistelin siinä eteisessä kaulahuiveja, tumppuja ja pipoja järjestykseen niin Karvis vaan yhtäkkiä ilmeisesti liukastui ja sinne meni hupsista, mua kiikutettiin kammariin kovaa vauhtia.:D
Mä sain sitten oikein kunnolla!:barefoot::D Ja hartaasti!
Mitä hittiä nainen, oliksää perskannikat paljaana siellä ja muka ''vahingossa'' pyllistelemässä kun noin pääs käymään?:eek::cautious:
Mutt hei oikeesti...kivaa sulle:love:...kaio_O...en oo vielä lukenut eteenpäin viestiä:cautious:
Voi kun asiat olisi toisin, että voitaisi olla yhdessä, mutta asiat ovat juuri niin kuin ovat, enkä tiedä muuttuvatko ne koskaan.
Se on hänestä kiinni muuttuko vai ei ja sitä sun täytyy sille puupäälle takoa päähän.
 

Yhteistyössä