Pää on aina aamulla sumussa.Pitkä ja raskas päivä siis
Mä muuten luen ton sun nikkis koko ajan et käpy suussa
Mistä keksitkään tuon sumussa?
Se on kyllä tottaPää on aina aamulla sumussa.
Päivää sinne.
Huh,kerkisin kotiin ja juua päiväkahvit kun piti soitaa vanhalle miehelle ambulanssi,näin ikkunasta kun lyyhistyi/ kaatui.
No juu näin,mun mies eka sanoi että naapuri kävelee hitaasti ja mä jäin katsomaan ikkunasta,sitten näin kun lyyhistyi ja jäi makaamaan. Juoksin äkkiä toisen naapurin luo mutta ei hää osanut soitaa hätänumeroon. Ei muuta ku mie soitin ja samalla juoksin naapurin luo.Ambulanssi tuli nopeasti eikä tarvinnut mun antaa ensiapua.
Ai näit omasta ikkunasta... ja menit pelastamaan.
Onneks huomasit sen!Päivää sinne.
Huh,kerkisin kotiin ja juua päiväkahvit kun piti soitaa vanhalle miehelle ambulanssi,näin ikkunasta kun lyyhistyi/ kaatui.
Mä niin rrrrrakastan lumipyry/sateella/tuiskussa lenkkeilyä!!Ei ei ei ei voi vtunvtunvttu.
Nyt täällä rupesi satamaan lunta ja säätietojen mukaan piti alkaa satamaan vasta illalla 20-21 aikaan. Meinasin ehtiä käymään lenkillä ja asioilla ennen lumipyryn alkamista.
Niin no ainakin nopeesti sai apua,oli siellä kämpässä siivoojat mutta eivät heti huomanneet. Mä sain soitettua apua parissa minuutissaOnneks huomasit sen!
Mä oon nähänynnä kun lintu pyydysti sellasen möllykkä kärpäsen ikkunan välistäSiis ku vanhat ikkunat on kiinnitetty kitillä jota linnut syövät ni ne eivät vielä ole hoksanneet ettei uudempien ikkunoiden alumiinilstoista oo ravinnoksi.
Huh... onneksi huomasitNo juu näin,mun mies eka sanoi että naapuri kävelee hitaasti ja mä jäin katsomaan ikkunasta,sitten näin kun lyyhistyi ja jäi makaamaan. Juoksin äkkiä toisen naapurin luo mutta ei hää osanut soitaa hätänumeroon. Ei muuta ku mie soitin ja samalla juoksin naapurin luo.Ambulanssi tuli nopeasti eikä tarvinnut mun antaa ensiapua.
Jep,ois varmaan siivoojat josssin vaiheessa huomannu,mutta mutta nopeesti sain apua. Joo ei oikein taija hallita kännyköitä tämä naapuri ja ehkä hän oli vähän paniikissa.Huh... onneksi huomasit
Mutta naapuri ei osaa soittaa hätänumeroon
Monelle vanhukselle kännykät ovat ihan scifilaitteita, kun ovat tottuneet lankapuhelimiin.Huh... onneksi huomasit
Mutta naapuri ei osaa soittaa hätänumeroon
Juuh on,pakko oli kytätä pääsekö vanha isäntä kotiin asti vai eikyllä kerrostalokyttäämisestä jotain hyötyä on
Mullakin on edelleen ja sellasta ihan pientä vuotoo, mutta aika paljon sattuu alavattaanNonni, nyt menkat tulla jolkuttaa. Mä kerkesin iloita että ei tule.
Höh, harmiNonni, nyt menkat tulla jolkuttaa. Mä kerkesin iloita että ei tule.
Mulla on runsas vuoto. Kipuja on vähän.Mullakin on edelleen ja sellasta ihan pientä vuotoo, mutta aika paljon sattuu alavattaan