Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Puhelinkauppias soitti kun kattelin tuossa samaan aikaan netflixiä...ja mä unohin sen kauppiaan kun tossa sarjassa tuli hyvä kohta ja annoin hänen puhua liturgiansa ihan loppuun saakka ennenkun totesin etten nyt osta mitään....en edes kuunnellut mitä hää mulle möi(n):oops:
 
Morjensta vaan! Ja huomenta ja päivää ja Kalamiehelle varmaan iltaa:whistle:
En oo juuri ehtiny täällä poikkeillla, päästiin muuttaan kylppärirempan jäljiltä takaisin kotiin ja koska vedettiin siellä lähes kaikki uusiks niin on aika helkkarinmoinen rumba ollut pari viikkoa:)
Ylityötkin mitkä piti jo loppua jatkuu joten on vähän ylibuukkausta:unsure:

Yksi päivä ehdin sen verran vilasta että Aqela luovutti nikkinsä!?:eek:
En ehtinyt silloin kommentoida mitään kun piti jo mennä:notworthy:
Hei ja tervetuloa takaisin!:)
 
Puhelinkauppias soitti kun kattelin tuossa samaan aikaan netflixiä...ja mä unohin sen kauppiaan kun tossa sarjassa tuli hyvä kohta ja annoin hänen puhua liturgiansa ihan loppuun saakka ennenkun totesin etten nyt osta mitään....en edes kuunnellut mitä hää mulle möi(n):oops:
Onneks et kuitenkaa vahingossa vastannut sille että joo:D Tiedä millasia pitsihepeniä sulla olis kohta postilaatikko täynnä:ROFLMAO:
Hei ja tervetuloa takaisin!:)
Kiitos:) Mitäs sarjaa katselit?:rolleyes:
 
vierailija
Ne on ihania:love:
Mä joskus ihmettelin kans mikä mekkala ikkunalta kuulu kun asutaan kerrostalossa melko ylhäällä ja verhot oli kiinni, no tirpathan siellä:LOL:
meillä kans tintit rapistelee ikkunalaudoilla

on tosin osittain omakin syy, minä kun ruokin niitä
Joo, kerrostalo tämäkin...ja sitten kun nousin sängystä ja menin avaamaan olohuoneen verhot niin sielläkin oli tintti ikkunan takana tuijottamassa.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä