Ääk, ei kestä edes ajatella!Saatikka suihkuun.
Ääk, ei kestä edes ajatella!Saatikka suihkuun.
Hei ja tervetuloa takaisin!Morjensta vaan! Ja huomenta ja päivää ja Kalamiehelle varmaan iltaa
En oo juuri ehtiny täällä poikkeillla, päästiin muuttaan kylppärirempan jäljiltä takaisin kotiin ja koska vedettiin siellä lähes kaikki uusiks niin on aika helkkarinmoinen rumba ollut pari viikkoa
Ylityötkin mitkä piti jo loppua jatkuu joten on vähän ylibuukkausta
Yksi päivä ehdin sen verran vilasta että Aqela luovutti nikkinsä!?
En ehtinyt silloin kommentoida mitään kun piti jo mennä
Onneks et kuitenkaa vahingossa vastannut sille että joo Tiedä millasia pitsihepeniä sulla olis kohta postilaatikko täynnäPuhelinkauppias soitti kun kattelin tuossa samaan aikaan netflixiä...ja mä unohin sen kauppiaan kun tossa sarjassa tuli hyvä kohta ja annoin hänen puhua liturgiansa ihan loppuun saakka ennenkun totesin etten nyt osta mitään....en edes kuunnellut mitä hää mulle möi
Kiitos Mitäs sarjaa katselit?Hei ja tervetuloa takaisin!
Sit voikin torkkua tunnilla kun on vatsa täynnä Ei vais, paremmin kai sitä sopivasti syöneenä jaksaa opiskellaKoulupäivä alkaa mukavasti. Eka syömään.
Jaksaa 15.00 asti.Sit voikin torkkua tunnilla kun on vatsa täynnä Ei vais, paremmin kai sitä sopivasti syöneenä jaksaa opiskella
Pitkä ja raskas päivä siisJaksaa 15.00 asti.
mulle tuppaa käymään samoinPitkä ja raskas päivä siis
Mä muuten luen ton sun nikkis koko ajan et häpy pepussa
Mistä keksitkään tuon sumussa?
Taitanee sulla olla vielä pahempi ajoittainen lukihäiriö kun mullamulle tuppaa käymään samoin
iän myötä tuo näkö alkaa vissiin tehdä tepposiaTaitanee sulla olla vielä pahempi ajoittainen lukihäiriö kun mulla
RiverdaleaKiitos Mitäs sarjaa katselit?
Ne on ihaniaHeräsin aamulla siihen kun talitintti rapisteli ja rummutteli nokallaan makkarin ikkunalautaan...
Aloit hallitsemattomasti tökkimään edellä kulkevaa nätti pyllyistä mammaa?iän myötä tuo mun tippa töpötin alkaa tehdä tepposia paikoissa missä ei tarvitsisi, esimerkiksi kaupan kassajonossa.
Mä en ymmärrä mitä ne nokkii joskus meidän keittiön ikkunalaudalta kun siellä ei kyllä ole mitään syömä kelpoista, liekö jotain rakennus aineita pesiinsä sitten löytävätmeillä kans tintit rapistelee ikkunalaudoilla
on tosin osittain omakin syy, minä kun ruokin niitä
Ne on ihania
Mä joskus ihmettelin kans mikä mekkala ikkunalta kuulu kun asutaan kerrostalossa melko ylhäällä ja verhot oli kiinni, no tirpathan siellä
Joo, kerrostalo tämäkin...ja sitten kun nousin sängystä ja menin avaamaan olohuoneen verhot niin sielläkin oli tintti ikkunan takana tuijottamassa..meillä kans tintit rapistelee ikkunalaudoilla
on tosin osittain omakin syy, minä kun ruokin niitä
mää luulen että ne lentää ikkunalaudalle nokkimaan muualta löytämäänsä aarrettaMä en ymmärrä mitä ne nokkii joskus meidän keittiön ikkunalaudalta kun siellä ei kyllä ole mitään syömä kelpoista, liekö jotain rakennus aineita pesiinsä sitten löytävät
Esim hyönteisiä jotka hakevan ikkunoiden tiivisteiden läpi valuvaa (asunto) lämpöä.Mä en ymmärrä mitä ne nokkii joskus meidän keittiön ikkunalaudalta kun siellä ei kyllä ole mitään syömä kelpoista, liekö jotain rakennus aineita pesiinsä sitten löytävät
Paljon mahdollista, mut yks älyttömän mekkalan aiheuttava lintukopla ainakin nokki jotenkin tuota ikkunalaudan väliä, eikä niillä ollut mitään herkkuja suussamää luulen että ne lentää ikkunalaudalle nokkimaan muualta löytämäänsä aarretta
No tää voisi olla paikkansa pitävä teoriaEsim hyönteisiä jotka hakevan ikkunoiden tiivisteiden läpi valuvaa (asunto) lämpöä.