vierailija
No on vähän tylyä olla ostamatta kenellekään mitäännEihän siitä kannata ahistua...vietät sen niinkun itse tykkäät
No on vähän tylyä olla ostamatta kenellekään mitäännEihän siitä kannata ahistua...vietät sen niinkun itse tykkäät
Höh,halaus. Älä turhaan ahdistu.Tyhmä joulu ahdistaa se rahanmeno
Ei ole, voit sanoa etukäteen ettet osta mitään ja ettei sullekaan tartte ostaa...satsaat enemmän tunnelman luomiseen ja jouluruokaan?No on vähän tylyä olla ostamatta kenellekään mitäänn
KiitosHöh,halaus. Älä turhaan ahdistu.
No niin mutta...Ei ole, voit sanoa etukäteen ettet osta mitään ja ettei sullekaan tartte ostaa...satsaat enemmän tunnelman luomiseen ja jouluruokaan?
lispettihän tosiaan hyväksyy joulukuusivarkaudet, käyn sieltä ja jollei löydy mieleistäni niin hiippailen roosan mökilleLispetin
Ei oo pakko ostaa kenellekkään lahjaa,mä ostin vain siskonlapsille enkä ostanut kallista.No on vähän tylyä olla ostamatta kenellekään mitäänn
lispettihän tosiaan hyväksyy joulukuusivarkaudet, käyn sieltä ja jollei löydy mieleistäni niin hiippailen roosan mökille
Sama vika täällämullaki on rahat aika sipissä, häätyy vaan ostaa vähemmän ja halvempaa
Meillä mies laittoi yhet jouluvalot kierämään ylös seinänvierttäIltaa. Nyt on jouluvalot puskissa
onneks lapset on jo niin isoja että ne käsittää että iskän kirstussa pohja paistaa, ne kun tietää mitä kaikkee oon joutunut lähikuukausina hankkimaanSama vika täällä
Ja toisaalta hyvä, jos on nuorempia, niin ei tarvitse ostaa kalliitaonneks lapset on jo niin isoja että ne käsittää että iskän kirstussa pohja paistaa, ne kun tietää mitä kaikkee oon joutunut lähikuukausina hankkimaan
Terveys on tärkeintäMeillä menee varmaan eniten rahaa kinkkuun,muut ruuat on sitten halvempia.
Alkukuusta on hermoratatutkimus,mikä maksaa vähän yli 40e,kissan hammaskivi pitäis poistaa talven aikana viimeistään,siihen menee vähintää 110-120e
Luultavasti käsileikkaus tehään vasta ensi vuonna jos se nyt sitten tulee ees.
Niinhä se on, toivottavasti lääkäri on samaa mieltä sittenTerveys on tärkeintä
mutta eikös sitä saa ihan ilmatteeks, varsinkin vanhempaa munaa suorastaan tyrkytetäänMulla menee eniten rahaa jouluna munaan...
KM:n kanssa ei olisi moisia ongelmiaMulla menee eniten rahaa jouluna kalaan...
Veikkaan että laatuongelmia on enemmän nuoremmissa munissa, koska vanhoja on ehditty jo testailemaan matkan varrella useastivanha muna on halpaa ku saippua mutta siinä on näemmä omat harminsa
Yritin keksiä jotain nasevaa miten kronklata tuota, mutta väsyttää niin ettei nytkyllä yhtään leikkaavanha muna on halpaa ku saippua mutta siinä on näemmä omat harminsa