Mulla on pitkä ja paksu tukka. Ei ole tyypillinen suomalainen tukka. Lyhyt tukka ei hiosta mulla yhtä paljon. On ollu lyhyt tukka monta kertaa.ei pitkä tukka hiosta sen enempää kuin puolipitkäkään.
Mulla on pitkä ja paksu tukka. Ei ole tyypillinen suomalainen tukka. Lyhyt tukka ei hiosta mulla yhtä paljon. On ollu lyhyt tukka monta kertaa.ei pitkä tukka hiosta sen enempää kuin puolipitkäkään.
Perseetin popcornit! Hampaasta lohkesi pala paikkaa.
Oivoi, onko sulla hoitsu?iltaa pösilöt
mullon manflu
No höh.iltaa pösilöt
mullon manflu
onOivoi, onko sulla hoitsu?
No voi ei...niistäppä nenuiltaa pösilöt
mullon manflu
no minäpä niistänNo voi ei...niistäppä nenu
AutsPerseetin popcornit! Hampaasta lohkesi pala paikkaa.
Mulla on pitkä ja paksu tukka eikä todellakaan hiosta eikä haittaa kesällä.Mulla on pitkä ja paksu tukka. Ei ole tyypillinen suomalainen tukka. Lyhyt tukka ei hiosta mulla yhtä paljon. On ollu lyhyt tukka monta kertaa.
Parantumisiano minäpä niistän
...ja tuli reilusti
4viikkoa Jouluun !
Hyvä sulle.Mulla on pitkä ja paksu tukka eikä todellakaan hiosta eikä haittaa kesällä.
Mihin viestiin tuo tuo 4 viikkoa jouluun oikein tuli ?
4viikkoa Jouluun !
Joo. Harmi kun sua hiostaa.Hyvä sulle.
en tiiä mutta neuvoppa kenen palstasta kannattas käydä varastamassa joulukuusi?Mistähän löytäisi hyvälaatuisen ja kohtuuhintaisen huonekuusen?
Tuu meidän mökin maille.en tiiä mutta neuvoppa kenen palstasta kannattas käydä varastamassa joulukuusi?
Lispetinen tiiä mutta neuvoppa kenen palstasta kannattas käydä varastamassa joulukuusi?
Eihän siitä kannata ahistua...vietät sen niinkun itse tykkäätTyhmä joulu ahdistaa se rahanmeno