mee nukkumaan, kello on jo niin paljon että on luvallista mennä petiinYritin keksiä jotain nasevaa miten kronklata tuota, mutta väsyttää niin ettei nytkyllä yhtään leikkaa
Valvon vielä hetken ja meen sitten...sää kanssa meet, sulla on se määnfluukin!mee nukkumaan, kello on jo niin paljon että on luvallista mennä petiin
meen ihan justiisaValvon vielä hetken ja meen sitten...sää kanssa meet, sulla on se määnfluukin!
JepVolvolla ajelen vielä hetken ja meen sitten ostaa audin...sää kanssa meet, sulla on se rikkinäinen volvokin!
Ai saakeli. Mulla meni bmw:n kone takuuseen, kun se levisi alle vuodessaminun volvo tuli kuntoon mutta makso kyllä aivan kaameesti
koko kone piti vaihtaa
Nice story brominun muna tuli kuntoon mutta piti kyllä vemputtaa ja vatkata kyllä aivan kaameesti
kaikki mehut tuli ulos niin, että piti vaihtaa sängystä lakanat
mää jouduin maksaa 10% kun takuu oli just päässy menee umpeenAi saakeli. Mulla meni bmw:n kone takuuseen, kun se levisi alle vuodessa
minun muna tuli kuntoon mutta piti kyllä vemputtaa ja vatkata kyllä aivan kaameesti
kaikki mehut tuli ulos niin, että piti vaihtaa sängystä lakanat
Ai saakeli. Mulla hajos sänky samasta syystä, levisi alle kuin jokisen eväät
Kallista lystiä nuo konerempat tai akkujen vaihdot sähköautoissa.mää jouduin maksaa 10% kun takuu oli just päässy menee umpeen
Oho nyt se on entistä ehompi ( kunhan ei pienempi )minun muna tuli kuntoon mutta makso kyllä aivan kaameesti
koko vehje piti vaihtaa
niimpä, mutta autoilu maksaa ja täällä maalla kun ei ole julkista liikennettäKallista lystiä nuo konerempat tai akkujen vaihdot sähköautoissa.
jos on pienempi niin sitte olis jo aika pieniOho nyt se on entistä ehompi ( kunhan ei pienempi )
Ei kannata vaikka ei ois lakko,moni on valittanut useampana vuonna että joulukortit on tullu perille vasta seuraavan vuoden aikanaJa aivan turha on mitään joulukortteja postittaa. No onpahan yksi rahanmeno vähemmän.
PAU tiedottaa, että lakot laajenevat maanantaina 25. marraskuuta postinjakelun, postinkäsittelyn, pakettilajittelun ja postinkuljetuksen lisäksi myös Postin toimihenkilö- ja myymälätehtäviin koko maassa. Lakko jatkuu 22. joulukuuta kello 24.00 saakka. Aiemmin lakon on ilmoitettu päättyvän 8. joulukuuta. Lakon piirissä on noin 10 000 Postin työntekijää.
Onneksi saimme sinulta neuvoja miten niitä sormia kuuluu vääntää tuolla tuulitunnelissa. Kiitoksia.
Kappas vaan, pojat löysivät guuluisat G-pisteet vissiin
Onks teillä sellanenkin?tuulitunnelissa
meillä on tuulitunneli vasemman ja oikean korvan välillä
Joskus joillakin sinne tunneliin on voinut tulvia sellaista keltaista nestettä.meillä on tuulitunneli vasemman ja oikean korvan välillä
oonki ihmetelly että miks ei ole kuulunu tuulen huminaa viimme aikoinaJoskus joillakin sinne tunneliin on voinut tulvia sellaista keltaista nestettä.