Ja tuli ryypättyä. Nyt se on 4 kertaa.Pientä nestehukkaa kun olet kunnolla "ahkeroinut"
Hieman suolaista syötävää ja nestettä, siitä olo paranee päivän uutta settiä kohti. Neljä kertaa?
Mullapa on caramel-popcorneja.
Huomenta
Mikä lie kun on hedari.
Nyt ei ole puutetta. Pantu 3 kertaa.
Aha, ukko siis venttasikin kokoajan kotosalla, kun jossain muualla loppusaldosi olikin jopa 4 kertaaNyt on kotiuduttu. Kohta ruoan tekoon.
Me ei asuta yhdessä.Aha, ukko siis venttasikin kokoajan kotosalla, kun jossain muualla loppusaldo olikin 4 kertaa
Mullapa eiMullapa on caramel-popcorneja.
Mokoma durasell pupuJa tuli ryypättyä. Nyt se on 4 kertaa.
Mitä ruokaa teet?Nyt on kotiuduttu. Kohta ruoan tekoon.
Eikä kyllä ole mullakaan kauaa enää.Mullapa ei
Mies halusi enkä pannut pahakseni.Mokoma durasell pupu
TonnikalapastaaMitä ruokaa teet?
Mä meinasin tehdä poppareita tänään, mutta enpä sitte jaksanunnannukkaanEikä kyllä ole mullakaan kauaa enää.
...vieläMe ei asuta yhdessä.
Muistan...vielä
ps. pitkät hiukset sopii, sulle parhaiten. Pidä ne, jookos Muistatko kun mä näppäsin tämän?
Auts Vai johtuiko siitä että on vanha paikka? Ei kestänyt enää.Perseetin popcornit! Hampaasta lohkesi pala paikkaa.
Mulla jopa etuhiukset alkavat olla jo niin pitkät että pysyvät leteillä työpäivän ajan. Ihan parasta näinään! Ja mitä pidempi, sen parempi.Muistan
En leikkauta lyhyeksi.
Auts Vai johtuiko siitä että on vanha paikka? Ei kestänyt enää.
Töissä on hyvä pitää tukka kiinni. Lyhyttä pitää leikata useammin että pysyy mallissa. Mulle se on helpompi kuin pitkä. Ei hiosta niin paljon kesällä, pesuun menee vähemmän aikaa ja kampaaminen on helppoa.Mulla jopa etuhiukset alkavat olla jo niin pitkät että pysyvät leteillä työpäivän ajan. Ihan parasta näinään! Ja mitä pidempi, sen parempi.
Toinen vaihtoehto ois sit kalju. Lyhyt on tosi, tosi hankalahoitoinen ja sänki taas ottaa kurjasti pipoon kiinni.
Toivottavasti saat ajan.Joo, näin luulen. Mut ainakaan ei satu mihinkään. Vielä. Otin toki varuiksi pari buranaa.
Huomenna lääkäriin jos vaan saan ajan.
Ei jei jei kaljuaMulla jopa etuhiukset alkavat olla jo niin pitkät että pysyvät leteillä työpäivän ajan. Ihan parasta näinään! Ja mitä pidempi, sen parempi.
Toinen vaihtoehto ois sit kalju. Lyhyt on tosi, tosi hankalahoitoinen ja sänki taas ottaa kurjasti pipoon kiinni.
ei pitkä tukka hiosta sen enempää kuin puolipitkäkään.Töissä on hyvä pitää tukka kiinni. Lyhyttä pitää leikata useammin että pysyy mallissa. Mulle se on helpompi kuin pitkä. Ei hiosta niin paljon kesällä, pesuun menee vähemmän aikaa ja kampaaminen on helppoa.