Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Piirsit kuitenkin jorman kuvia jokaisen sammuneen otsaan :D
En sentään, mutta sain lukemattoman määrän haleja ja kattelin kun muutama tanssi macareenaa (joka uudelleen nimettiin margareetaksi) yhden ratsastaessa rodeota sellasen jättikokoisen pehmolaaman kanssa:D:D..onneksi tuo kaikki tallentui videolle jälkipolvia varten!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja r0s
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En sentään, mutta sain lukemattoman määrän haleja ja kattelin kun muutama tanssi macareenaa (joka uudelleen nimettiin margareetaksi) yhden ratsastaessa rodeota sellasen jättikokoisen pehmolaaman kanssa:D:D..onneksi tuo kaikki tallentui videolle jälkipolvia varten!:love::love:
Mahtaako olla lapsille soveliasta materiaalia... :D

Jos hää meinaskin soutuvenettä:coffee:
Tai kaarnavenettä
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Iltaa!:)

Olipas pelireissu! Nyt vasta kotona, mutta hauskaa oli!:love:
Matsi oli ihan sairaaaan jännä ja sitten mentiin syömään porukalla, oli muutama kaverikin taas mukana kahtomassa matsia.:love:
Kyllä mä oon niin onnellinen kun sisaret keskenään puhaltaa yhteen hiileen! Nää, että menevät toistensa peleihin on muuttanut koko dynamiikan!:love:
Muutsma aika sitten olivat kuin kissa ja koira!:notworthy:

Matkat huudatettiin musaa täysillä ja laulettiin.:LOL:
Ja ajettiin vähäpaljo ylkkäriä.:oops:
 
Sanoit olevasi naisporukassa siellä.nyt olikin miehiä. Vai oliko ne tra. nsuja?
En sanonut, vaan sanoin että siellä oli valtaosa naisia...sinne tuli meitä 16 ihmistä..muutama sinkkumies ja sitten kavereiden mieskaverit ja kihlatut.
Olishan se pitänyt toki muistaa eritellä nämäkin asiat.

Tyttöporukka = kaveripiirini
Koko porukka = sekalainen sakki + koira
 
Iltaa!:)

Olipas pelireissu! Nyt vasta kotona, mutta hauskaa oli!:love:
Matsi oli ihan sairaaaan jännä ja sitten mentiin syömään porukalla, oli muutama kaverikin taas mukana kahtomassa matsia.:love:
Kyllä mä oon niin onnellinen kun sisaret keskenään puhaltaa yhteen hiileen! Nää, että menevät toistensa peleihin on muuttanut koko dynamiikan!:love:
Muutsma aika sitten olivat kuin kissa ja koira!:notworthy:

Matkat huudatettiin musaa täysillä ja laulettiin.:LOL:
Ja ajettiin vähäpaljo ylkkäriä.:oops:
vain mammarit ajaa rajotusten mukaan, vetomieh... henkilöt voi ajaa hieman lujempaa
 
Ei oo karvakuonolta tullu viestin viestiä!!!:eek:
Tyttö näki karviksen aamukahvilla ärrällä kun polki kotiin kyläluutailemasta. Moikkasivat lämpösesti.
Ollaan puhuttu lasten kanssa asiasta ja ei tunnu tuottavan tämäkään asetelma ongelmia.
 
Ei oo karvakuonolta tullu viestin viestiä!!!:eek:
Tyttö näki karviksen aamukahvilla ärrällä kun polki kotiin kyläluutailemasta. Moikkasivat lämpösesti.
Ollaan puhuttu lasten kanssa asiasta ja ei tunnu tuottavan tämäkään asetelma ongelmia.
Jospa hän tajuaa ittekin ettei enää saa mitä haluaa ellei pistä omaa elämäänsä järjestykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä