No tuo voi kyllä olla syy väsymykselle, mutta se ei oo ennen ainakaan aiheuttanut masennustaHöh,entäs rauta ? Eikös raudanpuute väsytä ?
Näin mullakin.Mulle se aiheuttaa eroottisia unia. Ja orgasmia nukkuessa, mihin aina herään.
No tuo voi kyllä olla syy väsymykselle, mutta se ei oo ennen ainakaan aiheuttanut masennustaHöh,entäs rauta ? Eikös raudanpuute väsytä ?
Näin mullakin.Mulle se aiheuttaa eroottisia unia. Ja orgasmia nukkuessa, mihin aina herään.
Sano että hoitoon ja tällä kertaa sitten viimeisen kerran ja sen jälkeen terapiaan...Joka päivä saan saman tyylisiä viestejä! Mitähän tässä nyt pitäis sanoa tai tehdä?
Jestas. Toivottavasti et palvo vessanpynttyä tänään...Säähän ihan hurjaks heittäydyit, mää join pari gin'n'toniccia ja jotain glögille maistuvaa kuraa ja pari naukkua viskiä
Nyt on niin synkkää ja pimeää. Ehkä tarvitset kirkkaammat ja viileämmällä värilämpötilalla varustetut lamput ettei melatoniinia erity päivällä. Ja ehkä tosiaan hauvavauva piristäisi mieltäNo tuo voi kyllä olla syy väsymykselle, mutta se ei oo ennen ainakaan aiheuttanut masennusta
Näin mullakin.
Sulla on pahempia ongelmia. Mies ei halua nähdä eikä se anna tarpeeksi munaa niin tyhmäkin tajuaa ettei tuo suhde toimi.Lispetin juttu on eri. Meillä ei ole sellaista ongelmaa minkä takia pitäisi erota.
ei Suomessa pääse lääkäriin, ainaskaan päälääkäriintNyt on niin synkkää ja pimeää. Ehkä tarvitset kirkkaammat ja viileämmällä värilämpötilalla varustetut lamput ettei melatoniinia erity päivällä. Ja ehkä tosiaan hauvavauva piristäisi mieltä
Ja jos on tosi paska olla, niin kannattaa käydä lääkärissä.
En suinkaan, pytty palvoi muaJestas. Toivottavasti et palvo vessanpynttyä tänään...
Ripulitöhnä ruiskuaaaEn suinkaan, pytty palvoi mua
Meni maha sekaisin
BuahahahaaaaEn suinkaan, pytty palvoi mua
Meni maha sekaisin
Voi olla, ainakaan yleislääkärit ei osaa auttaa tai välttämättä ohjata eteenpäinei Suomessa pääse lääkäriin, ainaskaan päälääkäriint
No olikos mettämökillä mukavaa?
Aqelan suhteella ei ole tulevaisuutta. Turhaan roikkuu miehessä.Sulla on pahempia ongelmia. Mies ei halua nähdä eikä se anna tarpeeksi munaa niin tyhmäkin tajuaa ettei tuo suhde toimi.
Niinpä.Aqelan suhteella ei ole tulevaisuutta. Turhaan roikkuu miehessä.
Oli, ihan mielettömän hauskaaNo olikos mettämökillä mukavaa?
Pitäisi itse mennä tekemään vähän sähköhommia veneeseen, mutta täällä on harmaata kuin Kouvolassa, joten en tiedä viitsinkö mennä
Olitko yötä vai pääsitkö livahtamaan?Oli, ihan mielettömän hauskaa
No ni, kannatti mennäOli, ihan mielettömän hauskaa