Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Saan viestejä kuinka on ikävä ja että voitasko vielä yrittää. Epäilee myös että oon lähteny hilpattelee isolle kirkolle miesmetälle! Tuli myös pyyntö parisuhdeterapiaan ja artikkeli onnistumisista etc.

Lähetin kuvan itsestäni makaamassa sohvalla karvavauvan kanssa ja kirjoitin että no hätä, täällä kytätään snookeria! En muuta.

Ei noi anomukset enää uppoa, vaikka kuin olis ikävä.
 
Eiköhän hän ymmärrä. Ehkä. Toivottavasti...
En tiedä, mutta toi nyt oli järkevästi vastattu. On jotenkin niin lukossa välillä, että ei järki sano mitä pitäisi laittaa.
Kyllä tää on hänelle vaikeaa ja monet itkut itkee, kuten myös, mutta kaikki olisi myös voinut olla toisin ja annoin monta tilaisuutta korjata tilanteen.
 
Saan viestejä kuinka on ikävä ja että voitasko vielä yrittää. Epäilee myös että oon lähteny hilpattelee isolle kirkolle miesmetälle! Tuli myös pyyntö parisuhdeterapiaan ja artikkeli onnistumisista etc.

Lähetin kuvan itsestäni makaamassa sohvalla karvavauvan kanssa ja kirjoitin että no hätä, täällä kytätään snookeria! En muuta.

Ei noi anomukset enää uppoa, vaikka kuin olis ikävä.
Aioin aluksi kuittailla tämän perusteella "yksityisyyden suojan rikkomisesta", mutta sitten ketjua seuraamalla tajusin, että ilmeisesti aivan äskettäin sinulla on siis oikeasti menneet välit miehesi kanssa.
En ollut tästä tietoinen, kun olin poissa palstalta melkein 2 viikkoa. Pahoitteluni, käsitin että teillä piti olla kaiken hyvin ja seksielämän loistavaa. :(
 
Aioin aluksi kuittailla tämän perusteella "yksityisyyden suojan rikkomisesta", mutta sitten ketjua seuraamalla tajusin, että ilmeisesti aivan äskettäin sinulla on siis oikeasti menneet välit miehesi kanssa.
En ollut tästä tietoinen, kun olin poissa palstalta melkein 2 viikkoa. Pahoitteluni, käsitin että teillä piti olla kaiken hyvin ja seksielämän loistavaa. :(
Kiitos.:love:
Täydellinen mies minulle muuten, mutta oli ongelma mikä todella häiritsi jo arkea ja luottamus nolla, eikä luottamus koskaan palannut kun sama ongelma toistui.
Ei ole kyse mistään pettämisestä tms.
Annoin lukuisia mahdollisuuksia, enkä luovuttanut helposti.
 
Kiitos.:love:
Täydellinen mies minulle muuten, mutta oli ongelma mikä todella häiritsi jo arkea ja luottamus nolla, eikä luottamus koskaan palannut kun sama ongelma toistui.
Ei ole kyse mistään pettämisestä tms.
Annoin lukuisia mahdollisuuksia, enkä luovuttanut helposti.
Kovaa, mutta ymmärrän. "En gång är ingen gång, två gånger är en vana".

Tuo koiran osuus hämmentää o_O
 

Yhteistyössä