vierailija
Tuo kuulostaa jännälleMe ei asuta yhdessä joten muna ei ole aina lähellä.
Tuo kuulostaa jännälleMe ei asuta yhdessä joten muna ei ole aina lähellä.
Siis hauskasti sanottu. Puhelin sekoilee, tuli kakkikuvaTuo kuulostaa jännälle
En ole. Mä useimmiten ehdotan näkemistä. Joskus se ärsyttää enkä ehdota muutamaan päivään.No se on ikävä tilanne. Oletko jutellut miehen kanssa, että näkisitte useammin?
Laita sen kiusaavan luuserin puhelinro estoonJoka päivä saan saman tyylisiä viestejä! Mitähän tässä nyt pitäis sanoa tai tehdä?
Sano, että keskityt nyt itseesi ja lapsiisi. Sano hänelle, että keskittyy myös itseensä ja omaan hyvinvointiinsa.Joka päivä saan saman tyylisiä viestejä! Mitähän tässä nyt pitäis sanoa tai tehdä?
Annan sinulle vinkin: miehet on vähän yksinkertaisia. Kannattaa sanoa suoraan, jos on jotain mielessäEn ole. Mä useimmiten ehdotan näkemistä. Joskus se ärsyttää enkä ehdota muutamaan päivään.
Kiitos!Sano, että keskityt nyt itseesi ja lapsiisi. Sano hänelle, että keskittyy myös itseensä ja omaan hyvinvointiinsa.
Eiköhän hän ymmärrä. Ehkä. Toivottavasti...Kiitos!
Laitan heti tuon.
Voi vitsi. Haluaisin että olet onnellinen eikä tuo kuulosta siltä. Mieti asiaa mitä haluat ja onko ihminen oikea? Älä suutu, ajattelen vain hyvääEn ole. Mä useimmiten ehdotan näkemistä. Joskus se ärsyttää enkä ehdota muutamaan päivään.
En tiedä, mutta toi nyt oli järkevästi vastattu. On jotenkin niin lukossa välillä, että ei järki sano mitä pitäisi laittaa.Eiköhän hän ymmärrä. Ehkä. Toivottavasti...
Meillä muuten natsaa hyvin yhteen.Voi vitsi. Haluaisin että olet onnellinen eikä tuo kuulosta siltä. Mieti asiaa mitä haluat ja onko ihminen oikea? Älä suutu, ajattelen vain hyvää
En voi koska yhteinen koira.Laita sen kiusaavan luuserin puhelinro estoon
Aioin aluksi kuittailla tämän perusteella "yksityisyyden suojan rikkomisesta", mutta sitten ketjua seuraamalla tajusin, että ilmeisesti aivan äskettäin sinulla on siis oikeasti menneet välit miehesi kanssa.Saan viestejä kuinka on ikävä ja että voitasko vielä yrittää. Epäilee myös että oon lähteny hilpattelee isolle kirkolle miesmetälle! Tuli myös pyyntö parisuhdeterapiaan ja artikkeli onnistumisista etc.
Lähetin kuvan itsestäni makaamassa sohvalla karvavauvan kanssa ja kirjoitin että no hätä, täällä kytätään snookeria! En muuta.
Ei noi anomukset enää uppoa, vaikka kuin olis ikävä.
Kiitos.Aioin aluksi kuittailla tämän perusteella "yksityisyyden suojan rikkomisesta", mutta sitten ketjua seuraamalla tajusin, että ilmeisesti aivan äskettäin sinulla on siis oikeasti menneet välit miehesi kanssa.
En ollut tästä tietoinen, kun olin poissa palstalta melkein 2 viikkoa. Pahoitteluni, käsitin että teillä piti olla kaiken hyvin ja seksielämän loistavaa.
Niinkuin lispetillä mutta ei kuitenkaan riittävästi.Meillä muuten natsaa hyvin yhteen.
Lispetin juttu on eri. Meillä ei ole sellaista ongelmaa minkä takia pitäisi erota.Niinkuin lispetillä mutta ei kuitenkaan riittävästi.
Hyvässä parisuhteessa natsaa kaikki osa - alueet hyvin yhteenMeillä muuten natsaa hyvin yhteen.
Niin Mutta sun kaipuu on välillä käsinkosketeltavaa. Haluan että olet onnellinen, olet se ansainnut. anteeksi jos loukkaanLispetin juttu on eri. Meillä ei ole sellaista ongelmaa minkä takia pitäisi erota.
Kovaa, mutta ymmärrän. "En gång är ingen gång, två gånger är en vana".Kiitos.
Täydellinen mies minulle muuten, mutta oli ongelma mikä todella häiritsi jo arkea ja luottamus nolla, eikä luottamus koskaan palannut kun sama ongelma toistui.
Ei ole kyse mistään pettämisestä tms.
Annoin lukuisia mahdollisuuksia, enkä luovuttanut helposti.
Joo, mä olen sellainen että parisuhteessa on kiva asua yhdessä.Niin Mutta sun kaipuu on välillä käsinkosketeltavaa. Haluan että olet onnellinen, olet se ansainnut. anteeksi jos loukkaan
Niin, ymmärrän että hämmentää. Meillä on koirasta ”yhteishuoltajuus”.Kovaa, mutta ymmärrän. "En gång är ingen gång, två gånger är en vana".
Tuo koiran osuus hämmentää
Paha tapa onkin, mutta jos olisin nähnyt edes riittävästi yritystä niin yhteinen elämä olisi jatkunut.Kovaa, mutta ymmärrän. "En gång är ingen gång, två gånger är en vana".
Säähän ihan hurjaks heittäydyit, mää join pari gin'n'toniccia ja jotain glögille maistuvaa kuraa ja pari naukkua viskiäkävin baarissa ja siemasin 2 olutta